Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autoloze fietser
#11
(31-Mar-2021, 08:37 AM)Jurrien schreef: Mooi dat je zo zonder auto kunt leven. Stoer vooral.
Heb je wel eens situaties gehad waarin je een auto echt miste?
Ik denk dan aan een panieksituatie bij familie of zo, waar je dan niet snel heen kan.
Ik haak even in, want hier heb ik me recent over verbaasd; m'n vorige auto heb ik met schade (n.a.v. de aanrijding een tijd terug) verkocht, de huidige auto komt uit Duitsland en moest dus geïmporteerd worden. Dit duurde langer dan gebruikelijk, ik heb dus een maand geen auto gehad. In die tijd heb ik 'm niet één keer écht gemist. 
We gebruiken 'm hier eigenlijk alleen als we met het hele gezin wat verder weg gaan, óf soms wanneer ik naar een klant ver weg toe moet: momenteel zijn dat er 2 op 165 en 250 km, bij beide kom ik zelden en ook die 165 km deed ik de laatste keer ook per fiets, met een overnachting ertussen.

Toch wil ik 'm ook niet helemaal weg doen. Naar een nieuwe klant ga ik de eerste keer vaak niet zomaar per fiets, dat vereist toch wat uitleg/overleg, al zou ik daarvoor ook een (elektrische) auto kunnen huren, al overweeg ik ook weleens om er een speed pedelec bij te kopen (ook fijn als we straks weer weken gaan krijgen waarin we 5 dagen bij de klant moeten zijn). Blijft over: dat noodgeval waarvoor ik naar de huisartsenpost wil, maar de ambulance me nog niet wil komen halen. Betrekkelijk weinig, als ik er zo over nadenk.

Misschien moet ik onder de streep toch ook gewoon aan het idee wennen?

(31-Mar-2021, 11:22 AM)Hoekie schreef: Voetgangers, rolstoelgebruikers en op de stoep spelende kinderen zijn niet belangrijk /s

Sad

Maar ongetwijfeld wel woedend/let op je kinderen/betalen wanneer er een krasje in de deur zit...?
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Autoloze fietser - door blokdoorn - 30-Mar-2021, 12:44 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 30-Mar-2021, 01:25 PM
RE: Autoloze fietser - door voodoo - 30-Mar-2021, 02:41 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 30-Mar-2021, 03:18 PM
RE: Autoloze fietser - door blokdoorn - 30-Mar-2021, 04:48 PM
RE: Autoloze fietser - door ErikvanD - 30-Mar-2021, 03:42 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 30-Mar-2021, 03:52 PM
RE: Autoloze fietser - door Wim -de roetsende - 30-Mar-2021, 09:19 PM
RE: Autoloze fietser - door Jurrien - 31-Mar-2021, 08:37 AM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 31-Mar-2021, 11:41 AM
RE: Autoloze fietser - door blokdoorn - 31-Mar-2021, 07:46 PM
RE: Autoloze fietser - door Hoekie - 31-Mar-2021, 11:22 AM
RE: Autoloze fietser - door Jurrien - 31-Mar-2021, 11:52 AM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 31-Mar-2021, 11:54 AM
RE: Autoloze fietser - door Lopopodium - 31-Mar-2021, 12:15 PM
RE: Autoloze fietser - door Frutsel - 31-Mar-2021, 12:38 PM
RE: Autoloze fietser - door gideon - 31-Mar-2021, 02:13 PM
RE: Autoloze fietser - door Willeke_IGKT - 31-Mar-2021, 06:47 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 31-Mar-2021, 11:36 PM
RE: Autoloze fietser - door GertBr - 31-Mar-2021, 10:18 PM
RE: Autoloze fietser - door PietV* - 02-Apr-2021, 09:18 AM
RE: Autoloze fietser - door Frutsel - 02-Apr-2021, 02:07 PM
RE: Autoloze fietser - door Wim -de roetsende - 02-Apr-2021, 10:37 AM
RE: Autoloze fietser - door PietV* - 02-Apr-2021, 01:38 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 02-Apr-2021, 01:43 PM
RE: Autoloze fietser - door Roepers - 02-Apr-2021, 02:27 PM
RE: Autoloze fietser - door PietV* - 02-Apr-2021, 03:00 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM