Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autoloze fietser
#1
Na af en toe meelezen en een reactie toch maar even voorstellen: we wonen op het platteland met kinderen en rijden geen auto. We hebben in de loop van de jaren een behoorlijk verzameling fietsen opgebouwd, ook om kinderen mee te nemen. Daartoe behoort ook de zit/lig tandem Hase Pino en sinds vorig jaar de Hase Trets (via marktplaats).

Altijd veel gefietst, maar een jaar of 12 geleden kennis gemaakt met de ligfiets op een hurricane, eerst voor plezierritjes, maar tegenwoordig pakken we doorgaans de ligfiets. We rijden ook nog wel op de gewone fiets, vooral in de winter. Echtgenote geeft sinds ze het heeft geleerd overduidelijk de voorkeur aan haar ligfiets: een nazca paseo en maakt daarmee met kind achterop dagafstanden tot 150km. Zelf gebruik ik voor meer praktische ritjes, zoals met kinderfietskar, een nazca gaucho (26 inch). 

Voor langere snellere tochten geef ik de voorkeur aan mijn challenge furai (24inch). Mijn middelste zoon rijdt ook ligfiets en heeft met mij op zijn grashopper een brevet van 200km gereden. Daarnaast gaat hij heel graag mee op fietstochten door de bergen, maar dan rijdt hij liever op zijn 'gewone' fiets.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Hoekie


Berichten in dit topic
Autoloze fietser - door blokdoorn - 30-Mar-2021, 12:44 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 30-Mar-2021, 01:25 PM
RE: Autoloze fietser - door voodoo - 30-Mar-2021, 02:41 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 30-Mar-2021, 03:18 PM
RE: Autoloze fietser - door blokdoorn - 30-Mar-2021, 04:48 PM
RE: Autoloze fietser - door ErikvanD - 30-Mar-2021, 03:42 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 30-Mar-2021, 03:52 PM
RE: Autoloze fietser - door Wim -de roetsende - 30-Mar-2021, 09:19 PM
RE: Autoloze fietser - door Jurrien - 31-Mar-2021, 08:37 AM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 31-Mar-2021, 11:41 AM
RE: Autoloze fietser - door blokdoorn - 31-Mar-2021, 07:46 PM
RE: Autoloze fietser - door Hoekie - 31-Mar-2021, 11:22 AM
RE: Autoloze fietser - door Jurrien - 31-Mar-2021, 11:52 AM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 31-Mar-2021, 11:54 AM
RE: Autoloze fietser - door Lopopodium - 31-Mar-2021, 12:15 PM
RE: Autoloze fietser - door Frutsel - 31-Mar-2021, 12:38 PM
RE: Autoloze fietser - door gideon - 31-Mar-2021, 02:13 PM
RE: Autoloze fietser - door Willeke_IGKT - 31-Mar-2021, 06:47 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 31-Mar-2021, 11:36 PM
RE: Autoloze fietser - door GertBr - 31-Mar-2021, 10:18 PM
RE: Autoloze fietser - door PietV* - 02-Apr-2021, 09:18 AM
RE: Autoloze fietser - door Frutsel - 02-Apr-2021, 02:07 PM
RE: Autoloze fietser - door Wim -de roetsende - 02-Apr-2021, 10:37 AM
RE: Autoloze fietser - door PietV* - 02-Apr-2021, 01:38 PM
RE: Autoloze fietser - door 365cycle - 02-Apr-2021, 01:43 PM
RE: Autoloze fietser - door Roepers - 02-Apr-2021, 02:27 PM
RE: Autoloze fietser - door PietV* - 02-Apr-2021, 03:00 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM