Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe velonaut
#16
(28-Mar-2021, 04:43 PM)Arjen Hoogcarspel schreef:
(28-Mar-2021, 03:08 PM)PietV* schreef: In begrijp je verontwaardiging m.b.t. voetgangers op het fietspad. Daar sta jij niet alleen in. Ik moet ook vaak in de remmen voor voetgangers op het fietspad. Soms zelfs tot stilstand. Ik moet ten alle tijden mijn snelheid aanpassen om mijn fiets tot stilstand te kunnen brengen binnen de afstand waarover ik het fietspad kan overzien en dat fietspad vrij is.

Maar bij het ontbreken van een trottoir of voetpad mogen voetgangers naar eigen inzicht het fietspad gebruiken. Het is een gunst als de voetganger voor jou de berm gaat gebruiken.
Het fietspad gebruiken wel, maar niet met zijn tweeën naast elkaar, zodat er niemand meer door kan.
Voetgangers mogen met tweeën of drieën naast elkaar het fietspad gebruiken. Maar daarbij mogen zij het overig verkeer op het fietspad niet onnodig hinderen. Maar voetganger leveren bijna altijd de nodige gebruikelijke hinder op. Zeker met jonge onvoorspelbare kinderen.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 27-Mar-2021, 08:53 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Wim -de roetsende - 27-Mar-2021, 09:02 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 27-Mar-2021, 11:41 PM
RE: Nieuwe velonaut - door voodoo - 27-Mar-2021, 10:10 PM
RE: Nieuwe velonaut - door ErikvanD - 27-Mar-2021, 10:11 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Wim -de roetsende - 27-Mar-2021, 11:55 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 28-Mar-2021, 10:28 AM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 28-Mar-2021, 01:19 AM
RE: Nieuwe velonaut - door Wim -de roetsende - 28-Mar-2021, 10:25 AM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 28-Mar-2021, 12:18 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 28-Mar-2021, 01:55 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Willeke_IGKT - 28-Mar-2021, 02:51 PM
RE: Nieuwe velonaut - door PietV* - 28-Mar-2021, 03:08 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 28-Mar-2021, 04:43 PM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 28-Mar-2021, 10:15 PM
RE: Nieuwe velonaut - door PietV* - 29-Mar-2021, 12:10 AM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 29-Mar-2021, 09:38 AM
RE: Nieuwe velonaut - door PietV* - 29-Mar-2021, 10:20 AM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 29-Mar-2021, 10:35 AM
RE: Nieuwe velonaut - door Lopopodium - 29-Mar-2021, 12:02 PM
RE: Nieuwe velonaut - door ZoefZoef - 29-Mar-2021, 02:45 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Wim -de roetsende - 29-Mar-2021, 07:09 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Willeke_IGKT - 29-Mar-2021, 07:22 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 30-Mar-2021, 10:26 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM