Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe velonaut
#11
(28-Mar-2021, 01:19 AM)365cycle schreef: Welkom Arjen! en nog een velonaut, altijd leuk!

Over op twee wielen gesproken... sommige mensen maken daar een sport van, haha Big Grin

Het zat niet in de planning on het op regelmatige basis te gaan doen. Het was wel fijn om te merken dat het voorspelbaar en makkelijk te corrigeren was. 
Het gebeurde in een haakse bocht van twee fietspaden. Er liepen twee mensen midden op het fietspad vlak voor de bocht. Na toeteren gingen ze wel  aan de kant, maar had ik een wat andere lijn dan ik normaal zou doen en ik had niet zo op de snelheid gelet. 
Dat lijkt tegenwoordig trouwens mode te zijn om met zijn tweeën naast elkaar op een fietspad te lopen. Vooral als ik 's avonds aan de late kant van mijn werk terugkom. Er zijn veel mensen die rond half 7 een rondje gaan wandelen. Heel regelmatig wordt vervolgens ook slecht gereageerd op bellen/toeteren. Niet de manier waarop ik dat zelf heb geleerd.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 27-Mar-2021, 08:53 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Wim -de roetsende - 27-Mar-2021, 09:02 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 27-Mar-2021, 11:41 PM
RE: Nieuwe velonaut - door voodoo - 27-Mar-2021, 10:10 PM
RE: Nieuwe velonaut - door ErikvanD - 27-Mar-2021, 10:11 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Wim -de roetsende - 27-Mar-2021, 11:55 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 28-Mar-2021, 10:28 AM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 28-Mar-2021, 01:19 AM
RE: Nieuwe velonaut - door Wim -de roetsende - 28-Mar-2021, 10:25 AM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 28-Mar-2021, 12:18 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 28-Mar-2021, 01:55 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Willeke_IGKT - 28-Mar-2021, 02:51 PM
RE: Nieuwe velonaut - door PietV* - 28-Mar-2021, 03:08 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 28-Mar-2021, 04:43 PM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 28-Mar-2021, 10:15 PM
RE: Nieuwe velonaut - door PietV* - 29-Mar-2021, 12:10 AM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 29-Mar-2021, 09:38 AM
RE: Nieuwe velonaut - door PietV* - 29-Mar-2021, 10:20 AM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 29-Mar-2021, 10:35 AM
RE: Nieuwe velonaut - door Lopopodium - 29-Mar-2021, 12:02 PM
RE: Nieuwe velonaut - door ZoefZoef - 29-Mar-2021, 02:45 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Wim -de roetsende - 29-Mar-2021, 07:09 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Willeke_IGKT - 29-Mar-2021, 07:22 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 30-Mar-2021, 10:26 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM