Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe velonaut
#10
(28-Mar-2021, 10:25 AM)Wim -de roetsende schreef: Hayco deed dit vroeger zelfs tijdens wedstrijden met zijn Quest. Die heette dan ook Kwets. Hij heeft veel geoefend voordat hij het goed kon  Big Grin 

Cycle Vision 2005 in Zandvoort. Bij 0:38 en 4:01 zie je hem op twee wielen stunten.
https://youtu.be/0xcUJ0ElOa8

Hij reed soms wel een half rondje op 2 wielen. Ik zag het hem ook op het probeerparcours in Venray een keer doen met een gloednieuwe Quest. Daar was één van de medewerkers van velomobiel.nl niet zo blij mee.
Hahaha  Big Grin Leuk filmpje! de blauwwitte heeft ook al eens langer op twee wielen gereden, maar het gebeurt alleen als de stemming euforisch is dus we hebben er helaas niet zo heel veel beeld van. In een Milan is het lastiger omdat het kantelpunt veel "scherper" is, en omdat je de zijkant over de grond schraapt als ie net te ver gaat. Wat het makkelijker maakt is dat die zijkant je wel tegenhoudt als je niet met ál teveel energie over het kantelpunt gaat  Rolleyes Bij mijn weten is deze berijder nog nooit omgekletterd tijdens zo'n actie, met z'n oude fiets deed hij het veel vaker.

Ik kan het zelf niet, het is me één keer gelukt maar dat was eigenlijk vooral per ongeluk.  Smile
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 27-Mar-2021, 08:53 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Wim -de roetsende - 27-Mar-2021, 09:02 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 27-Mar-2021, 11:41 PM
RE: Nieuwe velonaut - door voodoo - 27-Mar-2021, 10:10 PM
RE: Nieuwe velonaut - door ErikvanD - 27-Mar-2021, 10:11 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Wim -de roetsende - 27-Mar-2021, 11:55 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 28-Mar-2021, 10:28 AM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 28-Mar-2021, 01:19 AM
RE: Nieuwe velonaut - door Wim -de roetsende - 28-Mar-2021, 10:25 AM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 28-Mar-2021, 12:18 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 28-Mar-2021, 01:55 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Willeke_IGKT - 28-Mar-2021, 02:51 PM
RE: Nieuwe velonaut - door PietV* - 28-Mar-2021, 03:08 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 28-Mar-2021, 04:43 PM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 28-Mar-2021, 10:15 PM
RE: Nieuwe velonaut - door PietV* - 29-Mar-2021, 12:10 AM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 29-Mar-2021, 09:38 AM
RE: Nieuwe velonaut - door PietV* - 29-Mar-2021, 10:20 AM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 29-Mar-2021, 10:35 AM
RE: Nieuwe velonaut - door Lopopodium - 29-Mar-2021, 12:02 PM
RE: Nieuwe velonaut - door ZoefZoef - 29-Mar-2021, 02:45 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Wim -de roetsende - 29-Mar-2021, 07:09 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Willeke_IGKT - 29-Mar-2021, 07:22 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 30-Mar-2021, 10:26 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM