Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe velonaut
#1
Hoi allemaal, 

Mijn naam is Arjen Hoogcarspel, woon in Leusden met mijn vrouw en drie dochters en ben werkzaam in de staalindustrie. 
Ik heb altijd al veel gefietst. Gewoon om me binnen de stad te verplaatsen en ook op vakantie. Mijn verste reis is heen en weer naar de Middellandse Zee geweest via de Groene Weg.
Sinds 3 jaar doe ik mijn woon-werkverkeer (20km enkele reis) op de fiets. Tot voorkort was dat op een speed-pedelec, maar omdat die te vaak kapot gingen ben ik overgestapt op een velomobiel. Ik ben nu in het bezit van Strada 04. Een fiets met al behoorlijk wat ervaring. Ik hoop de kilometerstand van 77500km te gaan verdubbelen.
Ik ben hem nu nog naar mijn wens aan het aanpassen. Hier zal ik ook af en toe wat over posten. Als je nog tips voor me hebt houd ik me aanbevolen.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 27-Mar-2021, 08:53 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Wim -de roetsende - 27-Mar-2021, 09:02 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 27-Mar-2021, 11:41 PM
RE: Nieuwe velonaut - door voodoo - 27-Mar-2021, 10:10 PM
RE: Nieuwe velonaut - door ErikvanD - 27-Mar-2021, 10:11 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Wim -de roetsende - 27-Mar-2021, 11:55 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 28-Mar-2021, 10:28 AM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 28-Mar-2021, 01:19 AM
RE: Nieuwe velonaut - door Wim -de roetsende - 28-Mar-2021, 10:25 AM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 28-Mar-2021, 12:18 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 28-Mar-2021, 01:55 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Willeke_IGKT - 28-Mar-2021, 02:51 PM
RE: Nieuwe velonaut - door PietV* - 28-Mar-2021, 03:08 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 28-Mar-2021, 04:43 PM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 28-Mar-2021, 10:15 PM
RE: Nieuwe velonaut - door PietV* - 29-Mar-2021, 12:10 AM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 29-Mar-2021, 09:38 AM
RE: Nieuwe velonaut - door PietV* - 29-Mar-2021, 10:20 AM
RE: Nieuwe velonaut - door 365cycle - 29-Mar-2021, 10:35 AM
RE: Nieuwe velonaut - door Lopopodium - 29-Mar-2021, 12:02 PM
RE: Nieuwe velonaut - door ZoefZoef - 29-Mar-2021, 02:45 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Wim -de roetsende - 29-Mar-2021, 07:09 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Willeke_IGKT - 29-Mar-2021, 07:22 PM
RE: Nieuwe velonaut - door Arjen Hoogcarspel - 30-Mar-2021, 10:26 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM