Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen
#23
(25-Jan-2021, 08:16 PM)WallyM schreef: Voor mijn gevoel begin ik echt weer helemaal op nul, omdat mijn racefiets helemaal op maat was afgesteld (dmv bikefit) maar voor een ligfiets heb ik geen bike-fitter kunnen vinden tot nu toe. Zal vooral veel trial en error worden. 
Wat dit betreft zou je eens een voorzichtige poging kunnen doen bij Databikefit.nl 
Ik heb daar m'n schoenplaatjes af laten stellen na wat pijnklachten, en ben perfect geholpen, heb zelfs de indruk dat ik daardoor een paar % meer vermogen ben gaan overbrengen. John is niet ervaren in ligfietsen, maar zeker wel kundig. Maakte op mij een leergierige en nieuwsgierige indruk en z'n manier van werken en denken lijkt vooral wetenschappelijk te zijn, dus misschien lukt het hem om z'n kennis goed te vertalen naar een ligger.
Zal bij jou ook wat makkelijker gaan dan met mijn velomobiel, omdat je het gewoon goed kan bekijken :-)
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Even voorstellen - door WallyM - 25-Jan-2021, 08:16 PM
RE: Even voorstellen - door voodoo - 25-Jan-2021, 08:26 PM
RE: Even voorstellen - door 365cycle - 25-Jan-2021, 08:37 PM
RE: Even voorstellen - door Wim -de roetsende - 25-Jan-2021, 08:45 PM
RE: Even voorstellen - door WallyM - 25-Jan-2021, 09:27 PM
RE: Even voorstellen - door GertBr - 25-Jan-2021, 09:41 PM
RE: Even voorstellen - door Wim -de roetsende - 25-Jan-2021, 10:56 PM
RE: Even voorstellen - door Jurrien - 26-Jan-2021, 09:02 AM
RE: Even voorstellen - door Chepap - 26-Jan-2021, 09:07 AM
RE: Even voorstellen - door WallyM - 26-Jan-2021, 05:38 PM
RE: Even voorstellen - door ErikvanD - 26-Jan-2021, 10:35 AM
RE: Even voorstellen - door Atrike - 26-Jan-2021, 10:40 AM
RE: Even voorstellen - door Frutsel - 26-Jan-2021, 11:02 AM
RE: Even voorstellen - door elnuar - 26-Jan-2021, 11:21 AM
RE: Even voorstellen - door Pieter - 26-Jan-2021, 12:03 PM
RE: Even voorstellen - door Lopopodium - 26-Jan-2021, 07:00 PM
RE: Even voorstellen - door WallyM - 26-Jan-2021, 07:46 PM
RE: Even voorstellen - door Lopopodium - 26-Jan-2021, 08:04 PM
RE: Even voorstellen - door Wim -de roetsende - 26-Jan-2021, 08:47 PM
RE: Even voorstellen - door Fietsbennie - 28-Jan-2021, 03:35 PM
RE: Even voorstellen - door gideon - 25-Mar-2021, 11:11 AM
RE: Even voorstellen - door ErikvanD - 25-Mar-2021, 11:24 AM
RE: Even voorstellen - door 365cycle - 25-Mar-2021, 02:57 PM
RE: Even voorstellen - door de Boer - 25-Mar-2021, 08:52 PM
RE: Even voorstellen - door Fietsbennie - 26-Mar-2021, 11:26 AM
RE: Even voorstellen - door ErikvanD - 25-Mar-2021, 08:56 PM
RE: Even voorstellen - door de Boer - 25-Mar-2021, 09:38 PM
RE: Even voorstellen - door de Boer - 26-Mar-2021, 02:01 PM
RE: Even voorstellen - door Lopopodium - 26-Mar-2021, 02:51 PM
RE: Even voorstellen - door de Boer - 26-Mar-2021, 03:55 PM
RE: Even voorstellen - door Fietsbennie - 26-Mar-2021, 04:31 PM
RE: Even voorstellen - door de Boer - 26-Mar-2021, 04:52 PM
RE: Even voorstellen - door Fietsbennie - 26-Mar-2021, 04:57 PM
RE: Even voorstellen - door Wim -de roetsende - 26-Mar-2021, 05:05 PM
RE: Even voorstellen - door Lopopodium - 26-Mar-2021, 06:37 PM
RE: Even voorstellen - door voodoo - 26-Mar-2021, 07:08 PM
RE: Even voorstellen - door de Boer - 26-Mar-2021, 07:35 PM
RE: Even voorstellen - door TvWijk - 26-Mar-2021, 08:03 PM
RE: Even voorstellen - door de Boer - 26-Mar-2021, 08:14 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM