Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jelle Bakker
#26
(11-Mar-2021, 12:48 PM)Niels van der Wal schreef: 4 De fietssnelweg (f325) naar Arnhem. Bij het station Nijmegen ga je er op, na Bemmel is het vol gas tot Arnhem en in Arnhem kom je uit bij het station. (al is het vanaf dat je in Arnhem de dijk opgaat goed kijken naar de bordjes f325). Hier kan je weer de trein nemen. (of lekker doorfietsen)

Ik zou adviseren voordat je bij Arnhem de rijn oversteekt je richting het westen fietst langs onder andere Driel en verder. Dan fiets je langs de rijn over een goed fietsbare dijkweg en kom je de eerstvolgende 40 kilometer geen stoplichten en dergelijke tegen. Eventueel kan je bij Wageningen het Lexkesveer nemen naar de overkant en bij station Ede-Wageningen verder treinen, of gewoon verder fietsen richting Utrecht.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Jelle Bakker - door jellebakker83 - 14-Oct-2020, 08:43 PM
RE: Jelle Bakker - door Burley1979 - 14-Oct-2020, 09:23 PM
RE: Jelle Bakker - door GertBr - 14-Oct-2020, 09:24 PM
RE: Jelle Bakker - door Wim -de roetsende - 14-Oct-2020, 10:04 PM
RE: Jelle Bakker - door Roepers - 14-Oct-2020, 10:20 PM
RE: Jelle Bakker - door Lopopodium - 14-Oct-2020, 10:21 PM
RE: Jelle Bakker - door PietV* - 15-Oct-2020, 01:16 AM
RE: Jelle Bakker - door ErikvanD - 15-Oct-2020, 06:38 AM
RE: Jelle Bakker - door Fietsbennie - 15-Oct-2020, 08:37 AM
RE: Jelle Bakker - door voodoo - 15-Oct-2020, 10:37 AM
RE: Jelle Bakker - door Atrike - 15-Oct-2020, 10:40 AM
RE: Jelle Bakker - door Wim -de roetsende - 15-Oct-2020, 10:49 AM
RE: Jelle Bakker - door jellebakker83 - 15-Oct-2020, 07:34 PM
RE: Jelle Bakker - door Lopopodium - 15-Oct-2020, 07:41 PM
RE: Jelle Bakker - door jellebakker83 - 19-Oct-2020, 11:52 AM
RE: Jelle Bakker - door elnuar - 19-Oct-2020, 02:32 PM
RE: Jelle Bakker - door 365cycle - 20-Oct-2020, 10:27 PM
RE: Jelle Bakker - door jellebakker83 - 22-Oct-2020, 09:18 AM
RE: Jelle Bakker - door Fietsbennie - 22-Oct-2020, 09:21 AM
RE: Jelle Bakker - door Roepers - 22-Oct-2020, 10:05 AM
RE: Jelle Bakker - door Atrike - 22-Oct-2020, 10:39 AM
RE: Jelle Bakker - door jellebakker83 - 22-Oct-2020, 12:33 PM
RE: Jelle Bakker - door Fietsbennie - 04-Mar-2021, 10:14 PM
RE: Jelle Bakker - door jellebakker83 - 11-Mar-2021, 10:40 AM
RE: Jelle Bakker - door Niels van der Wal - 11-Mar-2021, 12:48 PM
RE: Jelle Bakker - door Lopopodium - 11-Mar-2021, 05:53 PM
RE: Jelle Bakker - door jellebakker83 - 15-Mar-2021, 10:58 AM
RE: Jelle Bakker - door Niels van der Wal - 15-Mar-2021, 11:17 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Slow TV
Zeeland per velomobi...Hoekie — 10:40 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Melle mijn bericht w...Jeroen S — 10:36 PM
Optimalisatie van een WAW.
Vrij kort na de WAW ...Jeroen S — 10:32 PM
Andere trapas en crankstel monteren
In zo'n bottombracke...melle z — 10:21 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Pressfit BB's vind j...Arend-Jan — 10:09 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Ja, die had je ook n...Jeroen S — 09:56 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM