Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Takken, regen en banden
#42
Sinds begin november, inmiddels zo'n 2000 km verder, rij ik met Contact Urbans rond. 32 voor, 42 achter.
Afkloppen, maar afgezien van een scherp flint/steentje geen lekke band gehad.

Rolweerstand is moeilijk te zeggen met de lagere temperaturen. Afgezien van een groter verschil droog/nat.
Het grootste verschil is de veel betere grip. Met name vergeleken met Speed Contacts op een nat wegdek. Blokkerende voorwielen is nagenoeg onmogelijk.
Blijvertje voor de maanden met een r. Misschien wel voor het hele jaar.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Berichten in dit topic
Takken, regen en banden - door Hoekie - 04-Oct-2020, 02:08 PM
RE: Takken, regen en banden - door Bart Verbeek - 04-Oct-2020, 02:29 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 04-Oct-2020, 03:01 PM
RE: Takken, regen en banden - door Bart Verbeek - 04-Oct-2020, 09:00 PM
RE: Takken, regen en banden - door Burley1979 - 04-Oct-2020, 09:26 PM
RE: Takken, regen en banden - door Dirk D - 04-Oct-2020, 03:31 PM
RE: Takken, regen en banden - door Lopopodium - 04-Oct-2020, 03:40 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 04-Oct-2020, 08:22 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 04-Oct-2020, 09:42 PM
RE: Takken, regen en banden - door Burley1979 - 04-Oct-2020, 10:56 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 04-Oct-2020, 11:57 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 05-Oct-2020, 10:32 AM
RE: Takken, regen en banden - door Coen__ - 05-Oct-2020, 03:20 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 05-Oct-2020, 09:12 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 05-Oct-2020, 06:07 AM
RE: Takken, regen en banden - door Jeroen S - 05-Oct-2020, 11:58 AM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 05-Oct-2020, 07:09 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 13-Oct-2020, 11:16 AM
RE: Takken, regen en banden - door Roel van Dijk - 05-Oct-2020, 10:21 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 05-Oct-2020, 10:41 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 06-Oct-2020, 10:26 AM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 12-Oct-2020, 11:43 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 12-Oct-2020, 11:45 PM
RE: Takken, regen en banden - door Lopopodium - 12-Oct-2020, 11:56 PM
RE: Takken, regen en banden - door Amadee - 13-Oct-2020, 10:41 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 13-Oct-2020, 11:43 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 14-Oct-2020, 10:05 AM
RE: Takken, regen en banden - door Roepers - 13-Oct-2020, 11:18 PM
RE: Takken, regen en banden - door Amadee - 14-Oct-2020, 11:32 PM
RE: Takken, regen en banden - door Roepers - 14-Oct-2020, 12:11 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 14-Oct-2020, 12:15 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 14-Oct-2020, 11:25 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 15-Oct-2020, 12:42 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 15-Oct-2020, 12:44 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 15-Oct-2020, 09:26 AM
RE: Takken, regen en banden - door 12much - 15-Oct-2020, 12:34 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 15-Oct-2020, 12:47 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 15-Oct-2020, 01:32 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 15-Oct-2020, 03:21 PM
RE: Takken, regen en banden - door berth9999 - 16-Oct-2020, 11:38 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 25-Oct-2020, 09:47 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 09-Feb-2021, 02:12 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 09-Feb-2021, 11:52 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 10-Feb-2021, 12:25 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM