Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen
#4
Welkom op dit forum. Veel lees- en vooral nog veel meer schrijfplezier gewenst.

Een Schlitter vind ik trouwens een schitterende fiets. Heb je ook het type met dat speciale verstelbare stuur dat uit twee stukken bestaat?

Niet kunnen testrijden met een fiets vind ik wel riskant.

Ik had ooit op Cycle Vision in Tilburg een afspraak met een Belg die een Rans' Stratus XS had en op zijn fiets heb ik een kwartiertje rondgereden. Daarna heb ik pas een frameset bij Rans' in Amerika besteld.

Ik heb trouwens nog nooit een fiets gekocht zonder proef te rijden. Ook de Aero heb ik proefgereden bij een klant van Rudy/de verkoper.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Even voorstellen - door WallyM - 25-Jan-2021, 08:16 PM
RE: Even voorstellen - door voodoo - 25-Jan-2021, 08:26 PM
RE: Even voorstellen - door 365cycle - 25-Jan-2021, 08:37 PM
RE: Even voorstellen - door Wim -de roetsende - 25-Jan-2021, 08:45 PM
RE: Even voorstellen - door WallyM - 25-Jan-2021, 09:27 PM
RE: Even voorstellen - door GertBr - 25-Jan-2021, 09:41 PM
RE: Even voorstellen - door Wim -de roetsende - 25-Jan-2021, 10:56 PM
RE: Even voorstellen - door Jurrien - 26-Jan-2021, 09:02 AM
RE: Even voorstellen - door Chepap - 26-Jan-2021, 09:07 AM
RE: Even voorstellen - door WallyM - 26-Jan-2021, 05:38 PM
RE: Even voorstellen - door ErikvanD - 26-Jan-2021, 10:35 AM
RE: Even voorstellen - door Atrike - 26-Jan-2021, 10:40 AM
RE: Even voorstellen - door Frutsel - 26-Jan-2021, 11:02 AM
RE: Even voorstellen - door elnuar - 26-Jan-2021, 11:21 AM
RE: Even voorstellen - door Pieter - 26-Jan-2021, 12:03 PM
RE: Even voorstellen - door Lopopodium - 26-Jan-2021, 07:00 PM
RE: Even voorstellen - door WallyM - 26-Jan-2021, 07:46 PM
RE: Even voorstellen - door Lopopodium - 26-Jan-2021, 08:04 PM
RE: Even voorstellen - door Wim -de roetsende - 26-Jan-2021, 08:47 PM
RE: Even voorstellen - door Fietsbennie - 28-Jan-2021, 03:35 PM
RE: Even voorstellen - door gideon - 25-Mar-2021, 11:11 AM
RE: Even voorstellen - door ErikvanD - 25-Mar-2021, 11:24 AM
RE: Even voorstellen - door 365cycle - 25-Mar-2021, 02:57 PM
RE: Even voorstellen - door de Boer - 25-Mar-2021, 08:52 PM
RE: Even voorstellen - door Fietsbennie - 26-Mar-2021, 11:26 AM
RE: Even voorstellen - door ErikvanD - 25-Mar-2021, 08:56 PM
RE: Even voorstellen - door de Boer - 25-Mar-2021, 09:38 PM
RE: Even voorstellen - door de Boer - 26-Mar-2021, 02:01 PM
RE: Even voorstellen - door Lopopodium - 26-Mar-2021, 02:51 PM
RE: Even voorstellen - door de Boer - 26-Mar-2021, 03:55 PM
RE: Even voorstellen - door Fietsbennie - 26-Mar-2021, 04:31 PM
RE: Even voorstellen - door de Boer - 26-Mar-2021, 04:52 PM
RE: Even voorstellen - door Fietsbennie - 26-Mar-2021, 04:57 PM
RE: Even voorstellen - door Wim -de roetsende - 26-Mar-2021, 05:05 PM
RE: Even voorstellen - door Lopopodium - 26-Mar-2021, 06:37 PM
RE: Even voorstellen - door voodoo - 26-Mar-2021, 07:08 PM
RE: Even voorstellen - door de Boer - 26-Mar-2021, 07:35 PM
RE: Even voorstellen - door TvWijk - 26-Mar-2021, 08:03 PM
RE: Even voorstellen - door de Boer - 26-Mar-2021, 08:14 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM