Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bikefitten in de velomobiel
#14
De jarenlange praktijk tijdens randoneuren heeft mij geleerd dat ook carbon zolen niet zo stijf zijn als ze zeggen dat ze zijn, vandaar dat een constructie met een groot oppervlak waarbij je voet graden kan draaien om zijn eigen positie te vinden die natuurlijk is, het beste werkt.
Een grotere schoenmaat werkt wel degelijk en wordt ook geadviseerd door schoenenwinkels die schoenen verkopen voor wandelaars die 4 daagse lopen.
Bij 4 daagse lopen en randoneuren praat je over inspanningen die uuuuuuren inspanning vergen, je voeten worden dan groter.
Ik heb fietsschoenen waarmee ik fiets, ik heb loopschoenen waarmee ik loop. combinaties hiervan werken niet, bij duursporten.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 17-Jan-2021, 10:32 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door PietV* - 18-Jan-2021, 12:13 AM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 18-Jan-2021, 12:46 AM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door PietV* - 18-Jan-2021, 01:58 AM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 18-Jan-2021, 02:36 AM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door PietV* - 18-Jan-2021, 12:40 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 18-Jan-2021, 05:48 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door Frutsel - 18-Jan-2021, 01:25 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door GertBr - 18-Jan-2021, 02:22 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door Peter de Rond - 18-Jan-2021, 06:26 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 18-Jan-2021, 09:50 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door Wim -de roetsende - 18-Jan-2021, 10:16 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 18-Jan-2021, 10:34 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door Peter de Rond - 18-Jan-2021, 11:12 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door Wim -de roetsende - 18-Jan-2021, 11:23 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 19-Jan-2021, 05:27 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door Jeroen S - 21-Jan-2021, 10:08 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 22-Jan-2021, 04:52 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door Wim -de roetsende - 22-Jan-2021, 06:35 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 22-Jan-2021, 06:37 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door sjefke - 22-Jan-2021, 07:43 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM