Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bikefitten in de velomobiel
#7
Het klinkt voor mij inderdaad vooral als een probleem met je voeten geforceerd in een hoek met je benen houden. Daarbij trek je je voeten (onbewust) op (of je drukt je hielen te ver uit, dat is bij paardrijden het geval als je schenen gaan branden).

Je plaatjes verder naar het midden van je zool plaatsen zou wat kunnen helpen, en/of minder bang zijn om met je knieen of tenen de kap te raken? (Niet het raken zelfs, maar de poging het raken te voorkomen).

Als je met een ontspannen houding toch steeds de kap raakt, dan ben je gewoon te groot voor de Milan ben ik bang. (customisen?)
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Berichten in dit topic
Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 17-Jan-2021, 10:32 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door PietV* - 18-Jan-2021, 12:13 AM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 18-Jan-2021, 12:46 AM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door PietV* - 18-Jan-2021, 01:58 AM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 18-Jan-2021, 02:36 AM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door PietV* - 18-Jan-2021, 12:40 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 18-Jan-2021, 05:48 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door Frutsel - 18-Jan-2021, 01:25 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door GertBr - 18-Jan-2021, 02:22 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door Peter de Rond - 18-Jan-2021, 06:26 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 18-Jan-2021, 09:50 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door Wim -de roetsende - 18-Jan-2021, 10:16 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 18-Jan-2021, 10:34 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door Peter de Rond - 18-Jan-2021, 11:12 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door Wim -de roetsende - 18-Jan-2021, 11:23 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 19-Jan-2021, 05:27 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door Jeroen S - 21-Jan-2021, 10:08 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 22-Jan-2021, 04:52 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door Wim -de roetsende - 22-Jan-2021, 06:35 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door 365cycle - 22-Jan-2021, 06:37 PM
RE: Bikefitten in de velomobiel - door sjefke - 22-Jan-2021, 07:43 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM