Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Drymer Sinner Hilgo
#39
(10-Jan-2021, 04:13 PM)Roepers schreef: Terug naar de Hilgo.

De Hilgo vind een geslaagde velomobiel. Meerdere slimmigheidjes. De voordelen van een Mango zijn behouden en er zijn verbeteringen toegepast. De lijn vindt ik ook heel mooi. Vanaf de foto's vindt ik het de mooiste velomobiel. Door zijn lengte is hij van de wat snellere velomobielen het gemakkelijkst te plaatsen in een reguliere stalling. 3 wielen van gelijke grootte zorgt er voor dat je minder binnenbanden hoeft mee te nemen. Ook is er een brede keus aan banden, zeker in vergelijking met de snelle 26 inch achterbanden. Een kettingloop zonder buizen fietst lekkerder. Gemakkelijk te bereiken derailleurversnelling. Groot onderhoudsluik en een ruime instapgat. De breedte volgt ook de trend van de huidige nieuwe velomobielen. 

Met groet,

Piet Kaagman
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Berichten in dit topic
Drymer Sinner Hilgo - door Roepers - 02-Dec-2017, 11:54 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ErikvanD - 03-Dec-2017, 07:28 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Coen__ - 03-Feb-2018, 12:39 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 03-Feb-2018, 01:28 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door emgaron - 05-Feb-2018, 12:28 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Coen__ - 06-Feb-2018, 08:06 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Roepers - 03-Feb-2018, 02:06 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 05-Feb-2018, 07:46 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door twilwel - 29-Apr-2018, 06:19 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Coen__ - 15-May-2018, 04:32 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door twilwel - 15-May-2018, 05:45 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Coen__ - 15-May-2018, 10:55 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 15-May-2018, 11:47 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door twilwel - 16-May-2018, 12:07 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Coen__ - 16-May-2018, 12:14 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door twilwel - 16-May-2018, 06:37 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Coen__ - 16-May-2018, 10:47 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 16-May-2018, 09:43 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 08-Jan-2021, 01:05 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Roepers - 09-Jan-2021, 08:41 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 09-Jan-2021, 01:09 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ErikvanD - 09-Jan-2021, 10:21 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 09-Jan-2021, 11:09 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Roepers - 09-Jan-2021, 11:14 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 09-Jan-2021, 01:03 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 10-Jan-2021, 04:11 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Jurrien - 10-Jan-2021, 12:58 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 10-Jan-2021, 01:58 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Jurrien - 10-Jan-2021, 02:38 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 10-Jan-2021, 03:36 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Roepers - 10-Jan-2021, 04:13 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 10-Jan-2021, 05:51 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Piet K - 11-Jan-2021, 10:12 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ErikvanD - 10-Jan-2021, 06:40 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Roepers - 10-Jan-2021, 07:58 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 10-Jan-2021, 08:34 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 10-Jan-2021, 08:37 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Lopopodium - 10-Jan-2021, 09:48 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 11-Jan-2021, 07:25 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 11-Jan-2021, 10:40 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 11-Jan-2021, 11:23 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 11-Jan-2021, 03:24 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 11-Jan-2021, 05:34 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 12-Jan-2021, 07:23 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Ssas DFXL - 11-Jan-2021, 07:27 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 11-Jan-2021, 09:26 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 11-Jan-2021, 09:45 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Roepers - 11-Jan-2021, 11:37 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 12-Jan-2021, 12:27 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 12-Jan-2021, 02:21 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Jeroen S - 12-Jan-2021, 11:01 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Lopopodium - 13-Jan-2021, 01:16 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Hoekie - 14-Jan-2021, 01:55 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 14-Jan-2021, 03:23 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Hoekie - 14-Jan-2021, 03:58 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 14-Jan-2021, 05:05 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 14-Jan-2021, 05:55 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 14-Jan-2021, 06:46 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 14-Jan-2021, 12:44 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 14-Jan-2021, 03:26 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 14-Jan-2021, 06:46 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 15-Jan-2021, 10:32 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 15-Jan-2021, 11:20 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Lopopodium - 14-Jan-2021, 06:55 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 14-Jan-2021, 07:16 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 14-Jan-2021, 10:25 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Hoekie - 14-Jan-2021, 07:16 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door GertBr - 14-Jan-2021, 11:27 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Roepers - 15-Jan-2021, 08:14 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 15-Jan-2021, 11:26 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 15-Jan-2021, 11:40 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 15-Jan-2021, 01:06 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 15-Jan-2021, 03:00 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ErikvanD - 15-Jan-2021, 08:18 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 15-Jan-2021, 10:04 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 16-Jan-2021, 11:31 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door voodoo - 17-Jan-2021, 12:13 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Jeroen S - 16-Jan-2021, 01:14 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 17-Jan-2021, 01:54 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 17-Jan-2021, 02:25 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Jeroen S - 17-Jan-2021, 12:28 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 17-Jan-2021, 12:52 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 17-Jan-2021, 10:16 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 18-Jan-2021, 10:55 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 18-Jan-2021, 11:04 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door Wim -de roetsende - 18-Jan-2021, 11:14 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 18-Jan-2021, 11:44 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 19-Jan-2021, 12:08 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 19-Jan-2021, 12:54 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 19-Jan-2021, 02:07 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 20-Jan-2021, 12:23 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 20-Jan-2021, 12:47 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 20-Jan-2021, 01:11 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door PietV* - 20-Jan-2021, 10:56 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door 365cycle - 20-Jan-2021, 06:50 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door pflipp - 20-Jan-2021, 11:41 PM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ErikvanD - 21-Jan-2021, 07:13 AM
RE: Drymer Sinner Hilgo - door ZoefZoef - 10-Feb-2021, 03:01 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM