Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opknappen Flevoracer
#20
Erik, leuk die Rode Panda, met rode ligger achterop. Wij hebben een witte Panda (ook van het laatste type)..... witte Raptobike achterop :-) hoewel die er makkelijk inpast.
Maar daar gaat het hier niet over, een aantal jaren geleden reed ik, met wat andere liggers, een tochtje. Er reed ook iemand met een Flevoracer, met het gemak als hij fietste en stuurde. Vanaf dat moment heeft dat beeld mij niet meer losgelaten. Telkens als ik er weer eens een te koop zie, moet ik mij inhouden. In Duitsland worden ze (weer/nog) gemaakt. Gisteren nog even gekeken .... voor iets meer dan €800 heb je een frame set met zitting, maarja kan ik er wel op fietsen, met mijn Raptobikes kan ik lezen en schrijven, maarja die knik-besturing. Misschien toch maar eerst een 2e handsje halen.......

Erik, jij al je eerste meters gemaakt? Als je het goed vind, wil ik wel eens langskomen om hem te zien en (als het mag) er in plaats te nemen, uiteraard alleen bij stilstand.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 01-Jun-2017, 04:37 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Frank - 01-Jun-2017, 04:49 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Hans58 - 01-Jun-2017, 07:19 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 01-Jun-2017, 08:27 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door PietV* - 01-Jun-2017, 09:22 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Wim -de roetsende - 01-Jun-2017, 09:55 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Lopopodium - 01-Jun-2017, 10:15 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 01-Jun-2017, 10:34 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door PietV* - 01-Jun-2017, 11:07 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door pietermels1979 - 06-Jun-2017, 08:26 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 10-Jun-2017, 06:58 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 10-Jun-2017, 08:45 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Wim -de roetsende - 10-Jun-2017, 09:02 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 10-Jun-2017, 11:32 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Lopopodium - 11-Jun-2017, 10:21 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 11-Jun-2017, 11:10 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 14-Jun-2017, 09:49 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 14-Jun-2017, 11:06 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 15-Jun-2017, 06:27 AM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 15-Jun-2017, 09:40 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 15-Jun-2017, 10:28 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 18-Jun-2017, 07:41 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Wim -de roetsende - 18-Jun-2017, 08:21 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 18-Jun-2017, 09:47 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 18-Jun-2017, 10:18 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 18-Jun-2017, 10:36 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 19-Jun-2017, 10:57 AM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 19-Jun-2017, 12:55 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 19-Jun-2017, 01:18 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 19-Jun-2017, 04:22 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 19-Jun-2017, 05:42 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 19-Jun-2017, 06:27 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Wim -de roetsende - 19-Jun-2017, 07:01 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 20-Jun-2017, 09:36 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 20-Jun-2017, 07:00 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 21-Jun-2017, 07:40 AM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 21-Jun-2017, 07:58 AM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 23-Jun-2017, 04:38 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 23-Jun-2017, 04:57 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 23-Jun-2017, 05:18 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 25-Jun-2017, 09:20 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door tegenligger - 25-Jun-2017, 09:47 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 25-Jun-2017, 09:59 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 26-Jun-2017, 11:10 AM
RE: Opknappen Flevoracer - door PietV* - 26-Jun-2017, 03:20 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 10-Jul-2017, 02:28 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 10-Jul-2017, 05:54 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 10-Jul-2017, 07:14 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Lopopodium - 11-Jul-2017, 12:42 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 11-Jul-2017, 12:45 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Lopopodium - 11-Jul-2017, 12:53 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 17-Jul-2017, 08:19 AM
RE: Opknappen Flevoracer - door gideon - 17-Jul-2017, 12:27 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 17-Jul-2017, 12:32 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Lopopodium - 17-Jan-2018, 05:13 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 17-Jan-2018, 05:20 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 17-Mar-2018, 11:58 AM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 19-Mar-2018, 02:53 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 19-Mar-2018, 03:47 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 19-Mar-2018, 08:07 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 01-Aug-2018, 09:18 PM
RE: Opknappen Flevoracer - door Roepers - 02-Aug-2018, 07:48 AM
RE: Opknappen Flevoracer - door ErikvanD - 02-Aug-2018, 08:14 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM