Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plaatsing bidonhouder op M5 CHR
#18
Ik had beloofd een en ander uit te proberen en er wat foto's van te delen.
Ik heb gekozen voor een magnetische bidonhouder. Soort kliksysteem, wel makkelijk. Of het in de praktijk stevig is moet ik nog iets langer uitproberen.Het systeem waarmee je met klittenband ergens een bidonhouder aan het frame kan monteren werkte niet goed op de nogal grote framebuis.

How:
Ik heb eerst de positie bepaald onder het zitje.
Daarna 2 gaten geboord van 9mm in de holle ruimte van het zitje. Hierin wordt de spreidplug straks gemonteerd.
Ik heb wat foto's bijgevoegd hoe het er uitziet zowel voor-, als na het spreiden van de plug.
Daarop monteer je dan een bidonhouder.
Dit kan iedere standaard houder zijn die de bidon goed omsluit, want de bidon zelf is zowat 'liggend' geplaatst.
Vullen, inklikken en gaan......

(sorrie.... foto's plaatsen rechtstreeks vanaf mijn bureaublad lukt mij niet???)
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door M5 559 Rijder - 10-Nov-2020, 12:02 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door zeeuwwindje - 10-Nov-2020, 01:17 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door Lopopodium - 10-Nov-2020, 01:51 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door 365cycle - 10-Nov-2020, 02:41 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door Frutsel - 10-Nov-2020, 05:35 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door Burley1979 - 10-Nov-2020, 07:02 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door Roepers - 10-Nov-2020, 05:42 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door M5 559 Rijder - 10-Nov-2020, 06:04 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door PietV* - 10-Nov-2020, 08:03 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door M5 559 Rijder - 11-Nov-2020, 10:59 AM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door ErikvanD - 10-Nov-2020, 09:05 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door Fietsbennie - 10-Nov-2020, 09:44 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door GertBr - 10-Nov-2020, 10:33 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door 365cycle - 10-Nov-2020, 11:23 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door PietV* - 11-Nov-2020, 09:11 AM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door 365cycle - 11-Nov-2020, 10:58 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door M5 559 Rijder - 14-Dec-2020, 05:51 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door Roepers - 14-Dec-2020, 05:58 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door M5 559 Rijder - 14-Dec-2020, 06:07 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door Jurrien - 14-Dec-2020, 09:10 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door ZoefZoef - 16-Dec-2020, 07:17 PM
RE: Plaatsing bidonhouder op M5 CHR - door M5 559 Rijder - 16-Dec-2020, 09:01 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgens ...Wim -de roetsende — 11:15 PM