Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stint
#16
Ter informatie: "Er is veel gespeculeerd over de Stint, maar niets bewezen."

https://www.volkskrant.nl/columns-opinie...~b4856f03/

De zwaarste testen zijn toegepast. Inclusief met sterke elektromagnetische velden om de elektronica mogelijk te verstoren. Geen gebreken. Wel verzinselen van Stint bestuurders die fouten maakten en de schuld gaven van het voertuig. Zonder bewijzen allemaal indianenverhalen.

De Buiten Schoolse Opvang weer blij met een BSO bus. Smile
}
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Stint - door Niels van der Wal - 01-Oct-2018, 06:44 PM
RE: Stint - door Fietsbennie - 01-Oct-2018, 08:14 PM
RE: Stint - door Niels van der Wal - 03-Oct-2018, 05:17 PM
RE: Stint - door PietV* - 03-Oct-2018, 09:25 PM
RE: Stint - door PietV* - 25-Apr-2020, 09:04 AM
RE: Stint - door PietV* - 09-Oct-2020, 04:06 PM
RE: Stint - door 12much - 27-Nov-2020, 01:41 PM
RE: Stint - door 365cycle - 27-Nov-2020, 04:50 PM
RE: Stint - door PietV* - 27-Nov-2020, 05:34 PM
RE: Stint - door 365cycle - 27-Nov-2020, 06:19 PM
RE: Stint - door Wim -de roetsende - 27-Nov-2020, 07:23 PM
RE: Stint - door 365cycle - 27-Nov-2020, 08:49 PM
RE: Stint - door voodoo - 27-Nov-2020, 08:01 PM
RE: Stint - door PietV* - 27-Nov-2020, 11:10 PM
RE: Stint - door 365cycle - 28-Nov-2020, 12:34 AM
RE: Stint - door PietV* - 28-Nov-2020, 03:30 PM
RE: Stint - door amararock - 28-Nov-2020, 06:02 PM
RE: Stint - door PietV* - 28-Nov-2020, 08:24 PM
RE: Stint - door PietV* - 06-Mar-2021, 03:15 PM
RE: Stint - door PietV* - 22-Dec-2021, 03:07 PM
RE: Stint - door herkimer112 - 22-Dec-2021, 07:06 PM
RE: Stint - door PietV* - 22-Dec-2021, 10:46 PM
RE: Stint - door 365cycle - 23-Dec-2021, 12:45 PM
RE: Stint - door Frutsel - 23-Dec-2021, 12:55 PM
RE: Stint - door 365cycle - 23-Dec-2021, 01:12 PM
RE: Stint - door PietV* - 23-Dec-2021, 02:34 PM
RE: Stint - door 365cycle - 23-Dec-2021, 04:10 PM
RE: Stint - door Roepers - 23-Dec-2021, 03:01 PM
RE: Stint - door Frutsel - 23-Dec-2021, 04:44 PM
RE: Stint - door 365cycle - 23-Dec-2021, 05:02 PM
RE: Stint - door Niels van der Wal - 23-Dec-2021, 05:40 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM