Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stint
#13
(27-Nov-2020, 07:23 PM)Wim -de roetsende schreef: Welke Skoda weegt er 850kg?

Of ben je de 1 ervoor vergeten?

https://www.autoweek.nl/auto/91993/skoda...-ambition/

Ik zei het hier al ooit eens: Ik rijd niet méér auto dan ik strikt noodzakelijk heb.  Big Grin
Kijk overigens wel voorzichtig uit naar vervanging. Het is dat er nog garantie op zit, maar er zijn al wat defecten aan geweest waar ik - als ik de reparatie ze had moeten betalen - best een leuk fietsje van had kunnen kopen. Heb betere ervaringen met Fransozen & Japanners...
}
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Stint - door Niels van der Wal - 01-Oct-2018, 06:44 PM
RE: Stint - door Fietsbennie - 01-Oct-2018, 08:14 PM
RE: Stint - door Niels van der Wal - 03-Oct-2018, 05:17 PM
RE: Stint - door PietV* - 03-Oct-2018, 09:25 PM
RE: Stint - door PietV* - 25-Apr-2020, 09:04 AM
RE: Stint - door PietV* - 09-Oct-2020, 04:06 PM
RE: Stint - door 12much - 27-Nov-2020, 01:41 PM
RE: Stint - door 365cycle - 27-Nov-2020, 04:50 PM
RE: Stint - door PietV* - 27-Nov-2020, 05:34 PM
RE: Stint - door 365cycle - 27-Nov-2020, 06:19 PM
RE: Stint - door Wim -de roetsende - 27-Nov-2020, 07:23 PM
RE: Stint - door 365cycle - 27-Nov-2020, 08:49 PM
RE: Stint - door voodoo - 27-Nov-2020, 08:01 PM
RE: Stint - door PietV* - 27-Nov-2020, 11:10 PM
RE: Stint - door 365cycle - 28-Nov-2020, 12:34 AM
RE: Stint - door PietV* - 28-Nov-2020, 03:30 PM
RE: Stint - door amararock - 28-Nov-2020, 06:02 PM
RE: Stint - door PietV* - 28-Nov-2020, 08:24 PM
RE: Stint - door PietV* - 06-Mar-2021, 03:15 PM
RE: Stint - door PietV* - 22-Dec-2021, 03:07 PM
RE: Stint - door herkimer112 - 22-Dec-2021, 07:06 PM
RE: Stint - door PietV* - 22-Dec-2021, 10:46 PM
RE: Stint - door 365cycle - 23-Dec-2021, 12:45 PM
RE: Stint - door Frutsel - 23-Dec-2021, 12:55 PM
RE: Stint - door 365cycle - 23-Dec-2021, 01:12 PM
RE: Stint - door PietV* - 23-Dec-2021, 02:34 PM
RE: Stint - door 365cycle - 23-Dec-2021, 04:10 PM
RE: Stint - door Roepers - 23-Dec-2021, 03:01 PM
RE: Stint - door Frutsel - 23-Dec-2021, 04:44 PM
RE: Stint - door 365cycle - 23-Dec-2021, 05:02 PM
RE: Stint - door Niels van der Wal - 23-Dec-2021, 05:40 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM