Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stint
#9
De grootste onzekere factor was de bestuurder van de Stint. Aan de Stint, die bij het dodelijk ongeval in Oss betrokken was, mankeerde niets. Je moet weten waar je als bestuurder mee bezig bent. Op de BSO bus zijn weer extra beveiligingen aangebracht. Hopen dat de falende mens hiermee bewust kan rijden. 

95% van de verkeersongevallen is te wijten aan menselijk falen. Dat geldt ook voor ligfietsers en andere bestuurders. Dus geen kinderen vervoeren in een VM. Veel te link. Wink
}
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Stint - door Niels van der Wal - 01-Oct-2018, 06:44 PM
RE: Stint - door Fietsbennie - 01-Oct-2018, 08:14 PM
RE: Stint - door Niels van der Wal - 03-Oct-2018, 05:17 PM
RE: Stint - door PietV* - 03-Oct-2018, 09:25 PM
RE: Stint - door PietV* - 25-Apr-2020, 09:04 AM
RE: Stint - door PietV* - 09-Oct-2020, 04:06 PM
RE: Stint - door 12much - 27-Nov-2020, 01:41 PM
RE: Stint - door 365cycle - 27-Nov-2020, 04:50 PM
RE: Stint - door PietV* - 27-Nov-2020, 05:34 PM
RE: Stint - door 365cycle - 27-Nov-2020, 06:19 PM
RE: Stint - door Wim -de roetsende - 27-Nov-2020, 07:23 PM
RE: Stint - door 365cycle - 27-Nov-2020, 08:49 PM
RE: Stint - door voodoo - 27-Nov-2020, 08:01 PM
RE: Stint - door PietV* - 27-Nov-2020, 11:10 PM
RE: Stint - door 365cycle - 28-Nov-2020, 12:34 AM
RE: Stint - door PietV* - 28-Nov-2020, 03:30 PM
RE: Stint - door amararock - 28-Nov-2020, 06:02 PM
RE: Stint - door PietV* - 28-Nov-2020, 08:24 PM
RE: Stint - door PietV* - 06-Mar-2021, 03:15 PM
RE: Stint - door PietV* - 22-Dec-2021, 03:07 PM
RE: Stint - door herkimer112 - 22-Dec-2021, 07:06 PM
RE: Stint - door PietV* - 22-Dec-2021, 10:46 PM
RE: Stint - door 365cycle - 23-Dec-2021, 12:45 PM
RE: Stint - door Frutsel - 23-Dec-2021, 12:55 PM
RE: Stint - door 365cycle - 23-Dec-2021, 01:12 PM
RE: Stint - door PietV* - 23-Dec-2021, 02:34 PM
RE: Stint - door 365cycle - 23-Dec-2021, 04:10 PM
RE: Stint - door Roepers - 23-Dec-2021, 03:01 PM
RE: Stint - door Frutsel - 23-Dec-2021, 04:44 PM
RE: Stint - door 365cycle - 23-Dec-2021, 05:02 PM
RE: Stint - door Niels van der Wal - 23-Dec-2021, 05:40 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM