Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bijna om door lekke achterband
#21
(18-Oct-2020, 02:44 AM)Frutsel schreef:
(17-Oct-2020, 10:19 PM)Coen__ schreef: Wat is er niet omslachtig aan Frans ventiel...

Ik heb nog nooit zo gelachen als de keer dat malloten alle ventielen van de fietsen bij het station hadden losgedraaid.
Mijn banden met frans ventiel waren nog hard, ik moest alleen weer even het borgje aandraaien Big Grin
Dus omslachtig kan erg handig zijn

Dan hebben ze aan het verkeerde ringetje gedraaid. Autoventiel loshalen is nog veel lastiger Wink
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Berichten in dit topic
Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 12-Oct-2020, 12:48 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 12-Oct-2020, 01:05 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door ErikvanD - 12-Oct-2020, 01:52 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Burley1979 - 12-Oct-2020, 03:12 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Hoekie - 12-Oct-2020, 08:20 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Roel van Dijk - 12-Oct-2020, 09:25 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door GertBr - 12-Oct-2020, 09:31 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door 365cycle - 12-Oct-2020, 10:00 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Hoekie - 12-Oct-2020, 11:07 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 12:22 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 13-Oct-2020, 01:34 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 02:23 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door ErikvanD - 13-Oct-2020, 12:45 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 13-Oct-2020, 03:21 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 07:24 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Hoekie - 13-Oct-2020, 07:28 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Coen__ - 17-Oct-2020, 10:19 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 18-Oct-2020, 02:44 AM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Coen__ - 18-Oct-2020, 03:10 AM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 08:15 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM