Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Beslagen spiegels en windscherm
#24
Ja, als je je uitlaat niet naar buiten doet krijg je een heleboel vocht overal. Ook als je wel naar buiten ademt blijf je zitten met het vocht van zweten. Wat mij betreft een van de grote nadelen van de velomobiel; zweetrug.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 20-Sep-2019, 10:00 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Fietsbennie - 20-Sep-2019, 10:24 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 20-Sep-2019, 10:48 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 21-Sep-2019, 09:20 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Lopopodium - 20-Sep-2019, 10:37 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Bart Verbeek - 21-Sep-2019, 06:13 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door 365cycle - 14-Oct-2020, 11:31 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door PietV* - 21-Sep-2019, 07:26 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Hoekie - 21-Sep-2019, 12:03 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door amararock - 21-Sep-2019, 12:33 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Frutsel - 21-Sep-2019, 05:35 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Roef Veerman - 21-Sep-2019, 11:09 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 25-Nov-2019, 07:15 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door berth9999 - 14-Oct-2020, 10:23 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Bart Verbeek - 25-Nov-2019, 08:31 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 25-Nov-2019, 08:40 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Fietsbennie - 25-Nov-2019, 09:11 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 15-Oct-2020, 09:47 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door berth9999 - 16-Oct-2020, 11:30 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door 365cycle - 17-Oct-2020, 12:16 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door berth9999 - 17-Oct-2020, 12:14 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door berth9999 - 22-Oct-2020, 11:49 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Bart Verbeek - 17-Oct-2020, 12:31 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door 365cycle - 17-Oct-2020, 08:48 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Coen__ - 17-Oct-2020, 10:06 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Bart Verbeek - 17-Oct-2020, 10:22 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door PietV* - 18-Oct-2020, 08:17 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM