Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Beslagen spiegels en windscherm
#19
(15-Oct-2020, 09:47 AM)GertBr schreef: Dit is het effect bij regen. Je zicht is natuurlijk beperkt(er) maar ik heb er tot nu toe voor mijn gevoel veilig mee gereden als het nat was. Ik vermoed dat het rijden met een scherm én een Flevodakje ongeveer het zelfde spleetje oplevert. Dit is het grootste scherm van Velomobielonderdelen.nl. Het materiaal is met een stevige schaar makkelijk te knippen.

Ik had die druppels zelf moeten zien. ;-) Ik heb het grote scherm van velomobielonderdelen en heb het er na 1 regen rit waarbij ik niets meer zag vanwege beslaan en druppels op het scherm snel afgehaald toen ik thuis kwam. ;-) Ik heb ook een flevodakje trouwens maar dat heb ik helaas met iets behandelt tegen regen waardoor het vizier nu mat is. En ik heb ook nog een van marktplaats gehaalde Schermer kap waarin ik helemaal niets meer zie met regen omdat ikzelf ook vrij veel vocht produceer.

Het best tot nog toe om een beslagen/natgeregende bril te voorkomen lijkt nog steeds een baseball cap tot vlak onder mijn ogen opdoen, met het flevodakje als goede 2e.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 20-Sep-2019, 10:00 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Fietsbennie - 20-Sep-2019, 10:24 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 20-Sep-2019, 10:48 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 21-Sep-2019, 09:20 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Lopopodium - 20-Sep-2019, 10:37 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Bart Verbeek - 21-Sep-2019, 06:13 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door 365cycle - 14-Oct-2020, 11:31 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door PietV* - 21-Sep-2019, 07:26 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Hoekie - 21-Sep-2019, 12:03 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door amararock - 21-Sep-2019, 12:33 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Frutsel - 21-Sep-2019, 05:35 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Roef Veerman - 21-Sep-2019, 11:09 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 25-Nov-2019, 07:15 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door berth9999 - 14-Oct-2020, 10:23 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Bart Verbeek - 25-Nov-2019, 08:31 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 25-Nov-2019, 08:40 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Fietsbennie - 25-Nov-2019, 09:11 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door GertBr - 15-Oct-2020, 09:47 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door berth9999 - 16-Oct-2020, 11:30 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door 365cycle - 17-Oct-2020, 12:16 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door berth9999 - 17-Oct-2020, 12:14 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door berth9999 - 22-Oct-2020, 11:49 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Bart Verbeek - 17-Oct-2020, 12:31 AM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door 365cycle - 17-Oct-2020, 08:48 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Coen__ - 17-Oct-2020, 10:06 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door Bart Verbeek - 17-Oct-2020, 10:22 PM
RE: Beslagen spiegels en windscherm - door PietV* - 18-Oct-2020, 08:17 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM