Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Takken, regen en banden
#31
(14-Oct-2020, 12:15 PM)Wim -de roetsende schreef: De vorige voorzitter van de NVHPV rijdt 85km enkele reis naar zijn werk.
Ik heb een tijdje 3x30 2x45 gedaan, en recent een tijdje 60 km, op het hoogtepunt 3 dagen in de week.
Nu 76 km maar voorlopig hooguit 1x per week (Waarschijnlijk per 2 weken), ivm Corona.
Zou volgend jaar weleens op kunnen gaan lopen tot 4x per week, en is dan ook één van de redenen dat m'n QV+ te koop is. Er zitten een aantal mooie, lange, rechte, brede fietspaden en ventwegen tussen, als ik op die stukken ruim in de 50 kan kruisen ipv midden 40 scheelt dat een bak tijd.

Maar alle rondjes om de kerk die ik daarnaast nog fiets meegerekend zit ik dan nog steeds maar op ~700 km per week.
1000 is echt HEEL veel.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Takken, regen en banden - door Hoekie - 04-Oct-2020, 02:08 PM
RE: Takken, regen en banden - door Bart Verbeek - 04-Oct-2020, 02:29 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 04-Oct-2020, 03:01 PM
RE: Takken, regen en banden - door Bart Verbeek - 04-Oct-2020, 09:00 PM
RE: Takken, regen en banden - door Burley1979 - 04-Oct-2020, 09:26 PM
RE: Takken, regen en banden - door Dirk D - 04-Oct-2020, 03:31 PM
RE: Takken, regen en banden - door Lopopodium - 04-Oct-2020, 03:40 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 04-Oct-2020, 08:22 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 04-Oct-2020, 09:42 PM
RE: Takken, regen en banden - door Burley1979 - 04-Oct-2020, 10:56 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 04-Oct-2020, 11:57 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 05-Oct-2020, 10:32 AM
RE: Takken, regen en banden - door Coen__ - 05-Oct-2020, 03:20 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 05-Oct-2020, 09:12 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 05-Oct-2020, 06:07 AM
RE: Takken, regen en banden - door Jeroen S - 05-Oct-2020, 11:58 AM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 05-Oct-2020, 07:09 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 13-Oct-2020, 11:16 AM
RE: Takken, regen en banden - door Roel van Dijk - 05-Oct-2020, 10:21 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 05-Oct-2020, 10:41 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 06-Oct-2020, 10:26 AM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 12-Oct-2020, 11:43 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 12-Oct-2020, 11:45 PM
RE: Takken, regen en banden - door Lopopodium - 12-Oct-2020, 11:56 PM
RE: Takken, regen en banden - door Amadee - 13-Oct-2020, 10:41 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 13-Oct-2020, 11:43 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 14-Oct-2020, 10:05 AM
RE: Takken, regen en banden - door Roepers - 13-Oct-2020, 11:18 PM
RE: Takken, regen en banden - door Amadee - 14-Oct-2020, 11:32 PM
RE: Takken, regen en banden - door Roepers - 14-Oct-2020, 12:11 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 14-Oct-2020, 12:15 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 14-Oct-2020, 11:25 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 15-Oct-2020, 12:42 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 15-Oct-2020, 12:44 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 15-Oct-2020, 09:26 AM
RE: Takken, regen en banden - door 12much - 15-Oct-2020, 12:34 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 15-Oct-2020, 12:47 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 15-Oct-2020, 01:32 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 15-Oct-2020, 03:21 PM
RE: Takken, regen en banden - door berth9999 - 16-Oct-2020, 11:38 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 25-Oct-2020, 09:47 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 09-Feb-2021, 02:12 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 09-Feb-2021, 11:52 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 10-Feb-2021, 12:25 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM