Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bijna om door lekke achterband
#14
(13-Oct-2020, 01:34 PM)Frutsel schreef: Misschien dat dit draadje wat meer info geeft: https://ligfietsers.nl/thread-763.html

(Was even zoeken waar ik dat ook al weer had gelezen Smile

Kijk dat is nog eens handig, ik had wel gezocht onder 'bandenspanning' en
bandenspanningcontrolesysteem, maar daar vind je niet het draadje
'druk, druk en nog eens druk' mee. Het systeem kan de 8 bar dus wel aan,
maar het is nog even de vraag of je bij het erop draaien van de sensor
(of het frans=>autoventiel verloopstuk) niet teveel druk verliest.
Eigenlijk moet je een adapter van frans ventiel naar 2x autoventiel hebben.
Of een 2e ventielgat en daar op een of andere manier de druk meten.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 12-Oct-2020, 12:48 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 12-Oct-2020, 01:05 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door ErikvanD - 12-Oct-2020, 01:52 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Burley1979 - 12-Oct-2020, 03:12 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Hoekie - 12-Oct-2020, 08:20 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Roel van Dijk - 12-Oct-2020, 09:25 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door GertBr - 12-Oct-2020, 09:31 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door 365cycle - 12-Oct-2020, 10:00 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Hoekie - 12-Oct-2020, 11:07 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 12:22 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 13-Oct-2020, 01:34 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 02:23 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door ErikvanD - 13-Oct-2020, 12:45 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 13-Oct-2020, 03:21 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 07:24 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Hoekie - 13-Oct-2020, 07:28 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Coen__ - 17-Oct-2020, 10:19 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 18-Oct-2020, 02:44 AM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Coen__ - 18-Oct-2020, 03:10 AM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 08:15 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM