Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bijna om door lekke achterband
#13
(13-Oct-2020, 12:22 PM)herkimer112 schreef: Neemt niet weg dat elke snelle band op een zeker moment lek gaat, en dat ik 

behoorlijk schrok van het effect. Je merkt pas dat de band lek is als je een bocht

neemt en het mogelijk al te laat is, vandaar mijn idee voor een draadloze drukmeter.

In de video van Neil (bedankt Hoekie) is zo'n meter gemonteerd, 

Wat ik mij nog afvraag is of zo'n systeem, dat voor auto's/motorfietsen is ontwikkeld,

goed functioneert bij een druk van 8 bar. 


Misschien dat dit draadje wat meer info geeft: https://ligfietsers.nl/thread-763.html

(Was even zoeken waar ik dat ook al weer had gelezen Smile
Antwoord }
Bedankt door: herkimer112


Berichten in dit topic
Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 12-Oct-2020, 12:48 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 12-Oct-2020, 01:05 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door ErikvanD - 12-Oct-2020, 01:52 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Burley1979 - 12-Oct-2020, 03:12 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Hoekie - 12-Oct-2020, 08:20 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Roel van Dijk - 12-Oct-2020, 09:25 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door GertBr - 12-Oct-2020, 09:31 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door 365cycle - 12-Oct-2020, 10:00 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Hoekie - 12-Oct-2020, 11:07 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 12:22 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 13-Oct-2020, 01:34 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 02:23 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door ErikvanD - 13-Oct-2020, 12:45 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 13-Oct-2020, 03:21 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 07:24 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Hoekie - 13-Oct-2020, 07:28 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Coen__ - 17-Oct-2020, 10:19 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 18-Oct-2020, 02:44 AM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Coen__ - 18-Oct-2020, 03:10 AM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 08:15 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM