Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bijna om door lekke achterband
#5
Rijd je met een smalle of een brede achterband?

Het nadeel van een brede band is dat die heen en weer gaat 'zwabberen' op de velg als die helemaal leeg is.
Een smalle band heeft letterlijk minder rubber en er wordt dus minder gezwabberd  Cool 

Een nadeel daarvan kan weer zijn dat daardoor je velg beschadigd. Maar dat is niet meer zo interessant als je op de kant gaat  Big Grin



Herkimer112/RB, ik zie dat dit je tweede bericht is op dit forum.

Welkom op dit forum. Veel lees- en vooral veel schrijfplezier gewenst.

Het wordt zeer op prijs gesteld als leden zich voorstellen op de pagina 'Nieuw hier?'.
https://ligfietsers.nl/forum-2.html
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 12-Oct-2020, 12:48 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 12-Oct-2020, 01:05 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door ErikvanD - 12-Oct-2020, 01:52 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Burley1979 - 12-Oct-2020, 03:12 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Wim -de roetsende - 12-Oct-2020, 05:23 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Hoekie - 12-Oct-2020, 08:20 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Roel van Dijk - 12-Oct-2020, 09:25 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door GertBr - 12-Oct-2020, 09:31 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door 365cycle - 12-Oct-2020, 10:00 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Hoekie - 12-Oct-2020, 11:07 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 12:22 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 13-Oct-2020, 01:34 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 02:23 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door ErikvanD - 13-Oct-2020, 12:45 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 13-Oct-2020, 03:21 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 07:24 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Hoekie - 13-Oct-2020, 07:28 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Coen__ - 17-Oct-2020, 10:19 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 18-Oct-2020, 02:44 AM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Coen__ - 18-Oct-2020, 03:10 AM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 08:15 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM