Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bijna om door lekke achterband
#4
Ik heb geen ervaring met een velomobiel, wel heb ik al diverse foto's gezien van banden onder een velomobiel die gewoon op zijn. Als de anti lek laag zichtbaar is dan is het wel tijd voor een nieuwe, evenals de canvas onderlaag.
Ik weet niet of jouw banden nog goed waren, anders zou ik ze vaker inspecteren.

Je zou er vloeibare latex in kunnen doen als de druk in de band niet te hoog is, anders spuit het er alsnog uit.
Als je 26 inch rijd zou ik tubeless rijden met een noodle erin icm met vloeibare latex.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 12-Oct-2020, 12:48 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 12-Oct-2020, 01:05 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door ErikvanD - 12-Oct-2020, 01:52 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Burley1979 - 12-Oct-2020, 03:12 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Hoekie - 12-Oct-2020, 08:20 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Roel van Dijk - 12-Oct-2020, 09:25 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door GertBr - 12-Oct-2020, 09:31 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door 365cycle - 12-Oct-2020, 10:00 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Hoekie - 12-Oct-2020, 11:07 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 12:22 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 13-Oct-2020, 01:34 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 02:23 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door ErikvanD - 13-Oct-2020, 12:45 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 13-Oct-2020, 03:21 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 07:24 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Hoekie - 13-Oct-2020, 07:28 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Coen__ - 17-Oct-2020, 10:19 PM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Frutsel - 18-Oct-2020, 02:44 AM
RE: Bijna om door lekke achterband - door Coen__ - 18-Oct-2020, 03:10 AM
RE: Bijna om door lekke achterband - door herkimer112 - 13-Oct-2020, 08:15 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM