Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stint
#6
Nadat minister Cora van Nieuwenhuizen via de pers had kennisgenomen dat zij het bedrijf van de vernieuwde Stint, onder de naam BSO-bus, aan het lijntje hield en mogelijk failliet laat gaan met het uitstellen van haar handtekening, mag de BSO-bus de weg weer op. Vele kinderopvangbedrijven weer blij. Evenals de ouders die niet per auto naar de opvang moeten rijden.
De Stint, betrokken bij het dodelijk ongeval op de overweg in Oss, mankeerde niets. Alle onderdelen waren toereikend om de Stint in die omstandigheden tijdig en veilig tot stilstand te brengen. Ook heeft het niet aan de weg gelegen.

Jammer dat de Volkskrant nep nieuws heeft verspreid. Zie bericht hierboven.
}
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Stint - door Niels van der Wal - 01-Oct-2018, 06:44 PM
RE: Stint - door Fietsbennie - 01-Oct-2018, 08:14 PM
RE: Stint - door Niels van der Wal - 03-Oct-2018, 05:17 PM
RE: Stint - door PietV* - 03-Oct-2018, 09:25 PM
RE: Stint - door PietV* - 25-Apr-2020, 09:04 AM
RE: Stint - door PietV* - 09-Oct-2020, 04:06 PM
RE: Stint - door 12much - 27-Nov-2020, 01:41 PM
RE: Stint - door 365cycle - 27-Nov-2020, 04:50 PM
RE: Stint - door PietV* - 27-Nov-2020, 05:34 PM
RE: Stint - door 365cycle - 27-Nov-2020, 06:19 PM
RE: Stint - door Wim -de roetsende - 27-Nov-2020, 07:23 PM
RE: Stint - door 365cycle - 27-Nov-2020, 08:49 PM
RE: Stint - door voodoo - 27-Nov-2020, 08:01 PM
RE: Stint - door PietV* - 27-Nov-2020, 11:10 PM
RE: Stint - door 365cycle - 28-Nov-2020, 12:34 AM
RE: Stint - door PietV* - 28-Nov-2020, 03:30 PM
RE: Stint - door amararock - 28-Nov-2020, 06:02 PM
RE: Stint - door PietV* - 28-Nov-2020, 08:24 PM
RE: Stint - door PietV* - 06-Mar-2021, 03:15 PM
RE: Stint - door PietV* - 22-Dec-2021, 03:07 PM
RE: Stint - door herkimer112 - 22-Dec-2021, 07:06 PM
RE: Stint - door PietV* - 22-Dec-2021, 10:46 PM
RE: Stint - door 365cycle - 23-Dec-2021, 12:45 PM
RE: Stint - door Frutsel - 23-Dec-2021, 12:55 PM
RE: Stint - door 365cycle - 23-Dec-2021, 01:12 PM
RE: Stint - door PietV* - 23-Dec-2021, 02:34 PM
RE: Stint - door 365cycle - 23-Dec-2021, 04:10 PM
RE: Stint - door Roepers - 23-Dec-2021, 03:01 PM
RE: Stint - door Frutsel - 23-Dec-2021, 04:44 PM
RE: Stint - door 365cycle - 23-Dec-2021, 05:02 PM
RE: Stint - door Niels van der Wal - 23-Dec-2021, 05:40 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM