Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Takken, regen en banden
#5
Mijn laatste lekke band was in de zomer van 2017. Ik fiets altijd op Schwalbe Marathon. Heb in de tussentijd al diverse keren door glas gereden en wie weet waar nog meer doorheen. Al die eikeltjes met die scherpe punten zijn misschien ook niet bevorderlijk voor sommige type banden.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Takken, regen en banden - door Hoekie - 04-Oct-2020, 02:08 PM
RE: Takken, regen en banden - door Bart Verbeek - 04-Oct-2020, 02:29 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 04-Oct-2020, 03:01 PM
RE: Takken, regen en banden - door Bart Verbeek - 04-Oct-2020, 09:00 PM
RE: Takken, regen en banden - door Burley1979 - 04-Oct-2020, 09:26 PM
RE: Takken, regen en banden - door Dirk D - 04-Oct-2020, 03:31 PM
RE: Takken, regen en banden - door Lopopodium - 04-Oct-2020, 03:40 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 04-Oct-2020, 08:22 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 04-Oct-2020, 09:42 PM
RE: Takken, regen en banden - door Burley1979 - 04-Oct-2020, 10:56 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 04-Oct-2020, 11:57 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 05-Oct-2020, 10:32 AM
RE: Takken, regen en banden - door Coen__ - 05-Oct-2020, 03:20 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 05-Oct-2020, 09:12 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 05-Oct-2020, 06:07 AM
RE: Takken, regen en banden - door Jeroen S - 05-Oct-2020, 11:58 AM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 05-Oct-2020, 07:09 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 13-Oct-2020, 11:16 AM
RE: Takken, regen en banden - door Roel van Dijk - 05-Oct-2020, 10:21 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 05-Oct-2020, 10:41 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 06-Oct-2020, 10:26 AM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 12-Oct-2020, 11:43 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 12-Oct-2020, 11:45 PM
RE: Takken, regen en banden - door Lopopodium - 12-Oct-2020, 11:56 PM
RE: Takken, regen en banden - door Amadee - 13-Oct-2020, 10:41 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 13-Oct-2020, 11:43 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 14-Oct-2020, 10:05 AM
RE: Takken, regen en banden - door Roepers - 13-Oct-2020, 11:18 PM
RE: Takken, regen en banden - door Amadee - 14-Oct-2020, 11:32 PM
RE: Takken, regen en banden - door Roepers - 14-Oct-2020, 12:11 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 14-Oct-2020, 12:15 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 14-Oct-2020, 11:25 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 15-Oct-2020, 12:42 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 15-Oct-2020, 12:44 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 15-Oct-2020, 09:26 AM
RE: Takken, regen en banden - door 12much - 15-Oct-2020, 12:34 PM
RE: Takken, regen en banden - door Wim -de roetsende - 15-Oct-2020, 12:47 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 15-Oct-2020, 01:32 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 15-Oct-2020, 03:21 PM
RE: Takken, regen en banden - door berth9999 - 16-Oct-2020, 11:38 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 25-Oct-2020, 09:47 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 09-Feb-2021, 02:12 PM
RE: Takken, regen en banden - door Hoekie - 09-Feb-2021, 11:52 PM
RE: Takken, regen en banden - door 365cycle - 10-Feb-2021, 12:25 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM