Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strada te koop
#42
(20-Sep-2020, 05:16 PM)Wim -de roetsende schreef:
(20-Sep-2020, 04:14 PM)Coen__ schreef: Ik heb het eens met de decoupeerzaag gedaan. Zo doen ze dat in Dronten ook -dacht ik-.

Klopt, wel even met tape afplakken waar het voetje van de decoupeerzaag over kan gaan. 
Scheelt weer krassen en beschadigingen.

Nou, bij mijn Mango zou een stukje zonder krassen wel erg opvallen Wink

(20-Sep-2020, 08:36 PM)GertBr schreef: Waarom groter maken? Ik gebruik de gaten sporadisch als ik een keer een afslag mis... en dan nog gaat het redelijk makkelijk: ik ga er met mijn rechter voet doorheen om terug te flinstonen, de linker houd ik ingeklikt.

Omdat gecontroleerd groter maken netter gaat dan af en toe zo vol met de hak er tegenaan te knallen.

DF geen voetengaten; maar zit de crank dan ook hoger? Of alleen voor mensen met schoenmaat <40 ofzo? Of loopt het pas verder naar voren omhoog? Of wacht; kortere cranks zeker?
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Strada te koop - door Wim -de roetsende - 15-Sep-2020, 01:10 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 15-Sep-2020, 03:29 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 15-Sep-2020, 03:52 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 15-Sep-2020, 04:58 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 15-Sep-2020, 05:04 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 15-Sep-2020, 06:12 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 15-Sep-2020, 06:37 PM
RE: Strada te koop - door GertBr - 15-Sep-2020, 07:38 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 15-Sep-2020, 08:33 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 15-Sep-2020, 08:38 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 15-Sep-2020, 08:45 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 16-Sep-2020, 12:07 AM
RE: Strada te koop - door Hoekie - 15-Sep-2020, 11:03 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 16-Sep-2020, 07:57 PM
RE: Strada te koop - door Hoekie - 16-Sep-2020, 08:10 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 17-Sep-2020, 04:55 PM
RE: Strada te koop - door Atrike - 16-Sep-2020, 11:36 AM
RE: Strada te koop - door voodoo - 16-Sep-2020, 09:51 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 16-Sep-2020, 10:06 PM
RE: Strada te koop - door Hoekie - 17-Sep-2020, 12:41 AM
RE: Strada te koop - door voodoo - 16-Sep-2020, 10:28 PM
RE: Strada te koop - door Lopopodium - 16-Sep-2020, 11:20 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 17-Sep-2020, 08:00 AM
RE: Strada te koop - door voodoo - 17-Sep-2020, 03:29 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 17-Sep-2020, 07:57 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 17-Sep-2020, 06:41 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 17-Sep-2020, 09:48 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 17-Sep-2020, 10:12 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 17-Sep-2020, 10:44 PM
RE: Strada te koop - door GertBr - 17-Sep-2020, 10:55 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 18-Sep-2020, 12:29 AM
RE: Strada te koop - door voodoo - 18-Sep-2020, 10:41 AM
RE: Strada te koop - door 365cycle - 20-Sep-2020, 12:20 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 20-Sep-2020, 02:45 PM
RE: Strada te koop - door GertBr - 20-Sep-2020, 12:42 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 20-Sep-2020, 02:49 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 20-Sep-2020, 04:02 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 22-Sep-2020, 10:48 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 20-Sep-2020, 04:14 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 20-Sep-2020, 05:16 PM
RE: Strada te koop - door GertBr - 20-Sep-2020, 08:36 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 20-Sep-2020, 10:51 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 21-Sep-2020, 09:12 AM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 20-Sep-2020, 09:03 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 21-Sep-2020, 06:09 AM
RE: Strada te koop - door GertBr - 21-Sep-2020, 09:33 AM
RE: Strada te koop - door 365cycle - 21-Sep-2020, 11:37 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 22-Sep-2020, 06:26 AM
RE: Strada te koop - door 365cycle - 08-Oct-2020, 01:27 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM