Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strada te koop
#37
Alle drie de wielen aan de grond gehouden tijdens de huisreis. Wel enorm genoten van de Strada, ondanks dat er nog wel wat ergonomisch afstelwerk is te verrichten.
Hoe kan ik het best de voetgaten groter maken? Aftapen en een dremel met doorslijpschijfje?
Stop making sense
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Berichten in dit topic
Strada te koop - door Wim -de roetsende - 15-Sep-2020, 01:10 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 15-Sep-2020, 03:29 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 15-Sep-2020, 03:52 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 15-Sep-2020, 04:58 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 15-Sep-2020, 05:04 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 15-Sep-2020, 06:12 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 15-Sep-2020, 06:37 PM
RE: Strada te koop - door GertBr - 15-Sep-2020, 07:38 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 15-Sep-2020, 08:33 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 15-Sep-2020, 08:38 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 15-Sep-2020, 08:45 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 16-Sep-2020, 12:07 AM
RE: Strada te koop - door Hoekie - 15-Sep-2020, 11:03 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 16-Sep-2020, 07:57 PM
RE: Strada te koop - door Hoekie - 16-Sep-2020, 08:10 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 17-Sep-2020, 04:55 PM
RE: Strada te koop - door Atrike - 16-Sep-2020, 11:36 AM
RE: Strada te koop - door voodoo - 16-Sep-2020, 09:51 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 16-Sep-2020, 10:06 PM
RE: Strada te koop - door Hoekie - 17-Sep-2020, 12:41 AM
RE: Strada te koop - door voodoo - 16-Sep-2020, 10:28 PM
RE: Strada te koop - door Lopopodium - 16-Sep-2020, 11:20 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 17-Sep-2020, 08:00 AM
RE: Strada te koop - door voodoo - 17-Sep-2020, 03:29 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 17-Sep-2020, 07:57 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 17-Sep-2020, 06:41 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 17-Sep-2020, 09:48 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 17-Sep-2020, 10:12 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 17-Sep-2020, 10:44 PM
RE: Strada te koop - door GertBr - 17-Sep-2020, 10:55 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 18-Sep-2020, 12:29 AM
RE: Strada te koop - door voodoo - 18-Sep-2020, 10:41 AM
RE: Strada te koop - door 365cycle - 20-Sep-2020, 12:20 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 20-Sep-2020, 02:45 PM
RE: Strada te koop - door GertBr - 20-Sep-2020, 12:42 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 20-Sep-2020, 02:49 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 20-Sep-2020, 04:02 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 22-Sep-2020, 10:48 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 20-Sep-2020, 04:14 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 20-Sep-2020, 05:16 PM
RE: Strada te koop - door GertBr - 20-Sep-2020, 08:36 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 20-Sep-2020, 10:51 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 21-Sep-2020, 09:12 AM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 20-Sep-2020, 09:03 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 21-Sep-2020, 06:09 AM
RE: Strada te koop - door GertBr - 21-Sep-2020, 09:33 AM
RE: Strada te koop - door 365cycle - 21-Sep-2020, 11:37 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 22-Sep-2020, 06:26 AM
RE: Strada te koop - door 365cycle - 08-Oct-2020, 01:27 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM