Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ontwerpen van een velomobiel
#11
Een hobby harry, gezellig!
Als ik je één tip kan geven: Rijd eens bij een paar bedrijven langs, vraag even of je no strings attached een testritje mag maken. Dan weet je wat beter wat je fijn vindt en dus ook wat je moet bouwen - van veel fietsen is best wat informatie bescihkbaar, zeker bij velomobiel.nl staan een aantal maattekeningen gewoon online. Beter goed gejat dan slecht verzonnen!

Verder: Ik kom nóóit droog aan. Zweet nogal snel, rijd nogal graag hard. Het is comfortabeler dan nat regenen (of hagelen), of koud waaien, maar toch ;-)
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
ontwerpen van een velomobiel - door hobby harry - 17-Sep-2020, 02:51 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door ErikvanD - 17-Sep-2020, 03:09 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 17-Sep-2020, 05:46 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Coen__ - 17-Sep-2020, 05:57 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Frutsel - 17-Sep-2020, 06:52 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Coen__ - 17-Sep-2020, 07:21 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door hobby harry - 19-Sep-2020, 06:33 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door 365cycle - 21-Sep-2020, 11:46 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door GertBr - 17-Sep-2020, 06:22 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door voodoo - 17-Sep-2020, 06:38 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Roepers - 17-Sep-2020, 07:53 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door 365cycle - 17-Sep-2020, 09:13 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door kuŝbiciklo - 18-Sep-2020, 12:43 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Roepers - 19-Sep-2020, 10:22 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Coen__ - 20-Sep-2020, 12:22 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door hobby harry - 23-Sep-2020, 09:45 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Roepers - 23-Sep-2020, 10:12 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 26-Sep-2020, 09:18 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door hobby harry - 30-Sep-2020, 09:14 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 30-Sep-2020, 09:24 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 02-Oct-2020, 09:01 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 02-Oct-2020, 11:29 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 03-Oct-2020, 11:57 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 03-Oct-2020, 09:45 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 05-Oct-2020, 11:44 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door hobby harry - 15-Oct-2020, 02:03 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 15-Oct-2020, 03:19 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 15-Oct-2020, 03:24 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 15-Oct-2020, 04:04 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 16-Oct-2020, 08:46 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door hobby harry - 20-Oct-2020, 08:21 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 17-Oct-2020, 09:44 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 18-Oct-2020, 09:58 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 18-Oct-2020, 03:08 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 19-Oct-2020, 09:17 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 20-Oct-2020, 03:48 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 21-Oct-2020, 07:28 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 22-Oct-2020, 12:33 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 22-Oct-2020, 04:26 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 22-Oct-2020, 05:40 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door voodoo - 22-Oct-2020, 06:08 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 23-Oct-2020, 01:28 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 23-Oct-2020, 02:11 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door kuŝbiciklo - 23-Oct-2020, 03:03 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 24-Oct-2020, 04:29 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Roepers - 25-Oct-2021, 11:57 AM
RE: Fietsen met harde wind - door PietV* - 23-Oct-2021, 02:32 PM
RE: Fietsen met harde wind - door Wim -de roetsende - 23-Oct-2021, 10:38 PM
RE: Fietsen met harde wind - door PietV* - 24-Oct-2021, 10:24 AM
RE: Fietsen met harde wind - door mvdriel - 24-Oct-2021, 11:54 AM
RE: Fietsen met harde wind - door Wim -de roetsende - 24-Oct-2021, 12:29 PM
RE: Fietsen met harde wind - door PietV* - 24-Oct-2021, 12:46 PM
RE: Fietsen met harde wind - door mvdriel - 24-Oct-2021, 01:24 PM
RE: Fietsen met harde wind - door mvdriel - 24-Oct-2021, 06:42 PM
RE: Fietsen met harde wind - door PietV* - 25-Oct-2021, 10:43 AM
RE: Fietsen met harde wind - door mvdriel - 16-Nov-2021, 12:30 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgens ...Wim -de roetsende — 11:15 PM
Optimalisatie van een WAW.
Wat is er mis met W...datakneder — 10:58 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VERKO...Gideonaut — 10:41 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Een ligfiets met e...Martin van Mourik — 09:43 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM