Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ontwerpen van een velomobiel
#2
Welkom Roy! Ik ga je project met veel interesse volgen. Overigens heb ik 1 van die Mango's met verbeterde geometrie en het verschil met de gewone geometrie is niet zo groot. Ongeveer 50 euro Wink  Zonder gekheid, heel veel merk ik er niet van met rijden.

Overigens worden er wel meer velomobielen zelf gebouwd al is dat meestal met Coroplast. Daar is ook een aparte facebook groep van.

Nog wat links over zelf gebouwde velo's:

https://www.sitko-velo.de/  > dit is misschien wel wat!
http://www.jk-velo.de.rs/velomobil
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
ontwerpen van een velomobiel - door hobby harry - 17-Sep-2020, 02:51 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door ErikvanD - 17-Sep-2020, 03:09 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 17-Sep-2020, 05:46 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Coen__ - 17-Sep-2020, 05:57 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Frutsel - 17-Sep-2020, 06:52 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Coen__ - 17-Sep-2020, 07:21 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door hobby harry - 19-Sep-2020, 06:33 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door 365cycle - 21-Sep-2020, 11:46 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door GertBr - 17-Sep-2020, 06:22 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door voodoo - 17-Sep-2020, 06:38 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Roepers - 17-Sep-2020, 07:53 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door 365cycle - 17-Sep-2020, 09:13 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door kuŝbiciklo - 18-Sep-2020, 12:43 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Roepers - 19-Sep-2020, 10:22 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Coen__ - 20-Sep-2020, 12:22 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door hobby harry - 23-Sep-2020, 09:45 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Roepers - 23-Sep-2020, 10:12 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 26-Sep-2020, 09:18 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door hobby harry - 30-Sep-2020, 09:14 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 30-Sep-2020, 09:24 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 02-Oct-2020, 09:01 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 02-Oct-2020, 11:29 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 03-Oct-2020, 11:57 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 03-Oct-2020, 09:45 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 05-Oct-2020, 11:44 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door hobby harry - 15-Oct-2020, 02:03 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 15-Oct-2020, 03:19 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 15-Oct-2020, 03:24 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 15-Oct-2020, 04:04 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 16-Oct-2020, 08:46 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door hobby harry - 20-Oct-2020, 08:21 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 17-Oct-2020, 09:44 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 18-Oct-2020, 09:58 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 18-Oct-2020, 03:08 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 19-Oct-2020, 09:17 AM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 20-Oct-2020, 03:48 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 21-Oct-2020, 07:28 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 22-Oct-2020, 12:33 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 22-Oct-2020, 04:26 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 22-Oct-2020, 05:40 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door voodoo - 22-Oct-2020, 06:08 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 23-Oct-2020, 01:28 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door PietV* - 23-Oct-2020, 02:11 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door kuŝbiciklo - 23-Oct-2020, 03:03 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Jeroen S - 24-Oct-2020, 04:29 PM
RE: ontwerpen van een velomobiel - door Roepers - 25-Oct-2021, 11:57 AM
RE: Fietsen met harde wind - door PietV* - 23-Oct-2021, 02:32 PM
RE: Fietsen met harde wind - door Wim -de roetsende - 23-Oct-2021, 10:38 PM
RE: Fietsen met harde wind - door PietV* - 24-Oct-2021, 10:24 AM
RE: Fietsen met harde wind - door mvdriel - 24-Oct-2021, 11:54 AM
RE: Fietsen met harde wind - door Wim -de roetsende - 24-Oct-2021, 12:29 PM
RE: Fietsen met harde wind - door PietV* - 24-Oct-2021, 12:46 PM
RE: Fietsen met harde wind - door mvdriel - 24-Oct-2021, 01:24 PM
RE: Fietsen met harde wind - door mvdriel - 24-Oct-2021, 06:42 PM
RE: Fietsen met harde wind - door PietV* - 25-Oct-2021, 10:43 AM
RE: Fietsen met harde wind - door mvdriel - 16-Nov-2021, 12:30 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgens ...Wim -de roetsende — 11:15 PM
Optimalisatie van een WAW.
Wat is er mis met W...datakneder — 10:58 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VERKO...Gideonaut — 10:41 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Een ligfiets met e...Martin van Mourik — 09:43 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM