Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strada te koop
#22
(16-Sep-2020, 11:20 PM)Lopopodium schreef: Ga je met de fiets naar Zeddam?
Is prima te doen. Met 170 kilometer ben je er wel.

Nee, moet er om 10.30u zijn en 's middags weer op kantoor in Den Haag. 340km op een dag wordt me toch echt te gortig! ;-)
Ik ben ooit wel een keer, grotendeels via de lf4, op de mountainbike van Den Haag naar Zevenaar gefietst.
Stop making sense
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Strada te koop - door Wim -de roetsende - 15-Sep-2020, 01:10 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 15-Sep-2020, 03:29 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 15-Sep-2020, 03:52 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 15-Sep-2020, 04:58 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 15-Sep-2020, 05:04 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 15-Sep-2020, 06:12 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 15-Sep-2020, 06:37 PM
RE: Strada te koop - door GertBr - 15-Sep-2020, 07:38 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 15-Sep-2020, 08:33 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 15-Sep-2020, 08:38 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 15-Sep-2020, 08:45 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 16-Sep-2020, 12:07 AM
RE: Strada te koop - door Hoekie - 15-Sep-2020, 11:03 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 16-Sep-2020, 07:57 PM
RE: Strada te koop - door Hoekie - 16-Sep-2020, 08:10 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 17-Sep-2020, 04:55 PM
RE: Strada te koop - door Atrike - 16-Sep-2020, 11:36 AM
RE: Strada te koop - door voodoo - 16-Sep-2020, 09:51 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 16-Sep-2020, 10:06 PM
RE: Strada te koop - door Hoekie - 17-Sep-2020, 12:41 AM
RE: Strada te koop - door voodoo - 16-Sep-2020, 10:28 PM
RE: Strada te koop - door Lopopodium - 16-Sep-2020, 11:20 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 17-Sep-2020, 08:00 AM
RE: Strada te koop - door voodoo - 17-Sep-2020, 03:29 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 17-Sep-2020, 07:57 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 17-Sep-2020, 06:41 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 17-Sep-2020, 09:48 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 17-Sep-2020, 10:12 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 17-Sep-2020, 10:44 PM
RE: Strada te koop - door GertBr - 17-Sep-2020, 10:55 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 18-Sep-2020, 12:29 AM
RE: Strada te koop - door voodoo - 18-Sep-2020, 10:41 AM
RE: Strada te koop - door 365cycle - 20-Sep-2020, 12:20 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 20-Sep-2020, 02:45 PM
RE: Strada te koop - door GertBr - 20-Sep-2020, 12:42 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 20-Sep-2020, 02:49 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 20-Sep-2020, 04:02 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 22-Sep-2020, 10:48 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 20-Sep-2020, 04:14 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 20-Sep-2020, 05:16 PM
RE: Strada te koop - door GertBr - 20-Sep-2020, 08:36 PM
RE: Strada te koop - door Coen__ - 20-Sep-2020, 10:51 PM
RE: Strada te koop - door voodoo - 21-Sep-2020, 09:12 AM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 20-Sep-2020, 09:03 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 21-Sep-2020, 06:09 AM
RE: Strada te koop - door GertBr - 21-Sep-2020, 09:33 AM
RE: Strada te koop - door 365cycle - 21-Sep-2020, 11:37 PM
RE: Strada te koop - door Wim -de roetsende - 22-Sep-2020, 06:26 AM
RE: Strada te koop - door 365cycle - 08-Oct-2020, 01:27 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM