Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VM-reparaties waar?
#26
Thumbs Up 
Zo, gisteren/vandaag ben ik bij Velomobiel.nl geweest en is de Mango vakkundig gerepareerd - en omdat ik er toch was heeft Paulus meteen ook nog wat andere probleempjes aangepakt en keurig bijgewerkt. Ook mocht ik meekijken en heeft hij keurig stap voor stap uitgelegd wat er gebeurde en heb ik van Theo nog wat tips gekregen hoe ik de Mango ooit een keer weer echt goed opnieuw in de verf kan zetten (hij beveelt tweecomponentenlak van DD Ijsselstijn aan omdat men die kan rollen i.p.v. spuiten). Ook is de sporing gecontrolleerd en heb ik een vervanger voor de Schwalbe One mee kunnen nemen (de voorganger was bij de aanrijding gesneuveld). Veel geleerd, veel plezier gehad - alleen daarvoor was de rit al de moeite waard. Plus de bekend goede service van Velomobiel.nl. En nu ben ik blij dat ik aanstaande week weer met de Mango naar werk kan! Smile
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
VM-reparaties waar? - door emgaron - 12-Aug-2020, 11:29 AM
RE: VM-reparaties waar? - door Lopopodium - 12-Aug-2020, 11:44 AM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 12-Aug-2020, 12:11 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Lopopodium - 12-Aug-2020, 12:52 PM
RE: VM-reparaties waar? - door voodoo - 12-Aug-2020, 06:38 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Cygnus - 13-Aug-2020, 12:51 PM
RE: VM-reparaties waar? - door voodoo - 13-Aug-2020, 10:35 PM
RE: VM-reparaties waar? - door PietV* - 12-Aug-2020, 08:28 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 13-Aug-2020, 12:10 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Roef Veerman - 24-Aug-2020, 07:25 PM
RE: VM-reparaties waar? - door ZoefZoef - 24-Aug-2020, 08:34 PM
RE: VM-reparaties waar? - door PietV* - 13-Aug-2020, 03:05 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 13-Aug-2020, 04:45 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 14-Aug-2020, 02:09 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Frutsel - 14-Aug-2020, 03:48 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 16-Aug-2020, 12:51 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Wim -de roetsende - 16-Aug-2020, 05:42 PM
RE: VM-reparaties waar? - door ErikvanD - 16-Aug-2020, 05:54 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 16-Aug-2020, 11:31 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 23-Aug-2020, 01:45 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 24-Aug-2020, 10:46 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Cygnus - 25-Aug-2020, 08:43 AM
RE: VM-reparaties waar? - door Wim -de roetsende - 25-Aug-2020, 07:39 PM
RE: VM-reparaties waar? - door ZoefZoef - 26-Aug-2020, 03:20 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 27-Aug-2020, 09:58 AM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 05-Sep-2020, 11:37 PM
RE: VM-reparaties waar? - door voodoo - 06-Sep-2020, 08:53 AM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 06-Sep-2020, 01:19 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Coen__ - 17-Sep-2020, 09:36 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 18-Sep-2020, 09:45 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2020, 12:27 PM
RE: VM-reparaties waar? - door 365cycle - 17-Sep-2020, 09:08 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Coen__ - 13-Sep-2020, 10:27 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 17-Sep-2020, 01:51 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM