Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hello ligfietserts
#37
(04-Sep-2020, 09:40 AM)voodoo schreef: Thanks, ik had 'm al gezien op marktplaats. Die Mango ziet er netjes uit en de prijs lijkt me ook oké. Nu nog tijd vinden om naar het ooooosten te rijden.

Deze Mango is nog redelijk jong. Ik zou zeker geen oudere Mango/vm kopen. 
Die zijn kwalitatief toch een stuk minder dan de moderne vm-en.

De Mango heeft een tussenas en dat geeft altijd iets meer weerstand. 
Ook maakt het meer geluid dan een directe aandrijving.
Dat is dan weer het grote voordeel van een Strada.

De DF en Alpha7 zijn veel lichter en stijver en daardoor ook sneller.

De Mango+ van Peter de Rond is zeker leuk geprijsd voor wat je ervoor krijgt.
Die nieuwe top erop is ook een +.

Voor dat geld vind je niet snel een betere vm.







Oh ja, ik heb geen aandelen bij Peter.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Hello ligfietserts - door voodoo - 29-Apr-2020, 10:19 PM
RE: Hello ligfietserts - door Roepers - 29-Apr-2020, 10:31 PM
RE: Hello ligfietserts - door ErikvanD - 29-Apr-2020, 11:20 PM
RE: Hello ligfietserts - door PietV* - 30-Apr-2020, 07:11 AM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 30-Apr-2020, 11:56 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 30-Apr-2020, 06:40 PM
RE: Hello ligfietserts - door Jurrien - 01-May-2020, 10:42 AM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 01-May-2020, 11:21 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 10-May-2020, 08:22 PM
RE: Hello ligfietserts - door pflipp - 29-May-2020, 08:05 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 29-May-2020, 10:28 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 03-Jul-2020, 08:21 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 06-Jul-2020, 10:08 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 06-Jul-2020, 10:11 PM
RE: Hello ligfietserts - door Fietsbennie - 06-Jul-2020, 10:23 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 07-Jul-2020, 10:06 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 07-Jul-2020, 10:08 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 07-Jul-2020, 10:12 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 15-Jul-2020, 05:19 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 15-Jul-2020, 05:59 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 15-Jul-2020, 06:17 PM
RE: Hello ligfietserts - door Hoekie - 15-Jul-2020, 07:26 PM
RE: Hello ligfietserts - door Fietsbennie - 15-Jul-2020, 09:30 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 15-Jul-2020, 10:18 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 16-Jul-2020, 07:57 PM
RE: Hello ligfietserts - door Bart Verbeek - 16-Jul-2020, 09:56 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 16-Jul-2020, 09:28 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 16-Jul-2020, 09:48 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 16-Jul-2020, 10:03 PM
RE: Hello ligfietserts - door Bart Verbeek - 16-Jul-2020, 10:23 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 17-Jul-2020, 08:13 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 03-Sep-2020, 08:05 PM
RE: Hello ligfietserts - door Roepers - 03-Sep-2020, 10:38 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 03-Sep-2020, 10:54 PM
RE: Hello ligfietserts - door GertBr - 04-Sep-2020, 09:11 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 04-Sep-2020, 09:40 AM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 04-Sep-2020, 10:49 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 05-Sep-2020, 08:01 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 05-Sep-2020, 09:57 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2020, 12:29 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM