Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ligfietsers.nl "gaat naar huis"
#21
(31-Aug-2020, 11:48 AM)Roel van Dijk schreef: Frank en Stan, heel veel dank!!!

Roel

Frank en Stan, ook namens mij bedankt.

Stan, welkom op dit forum.
Mijn naam is Wim -de roetsende en met welke fietsen ik rijd staat hieronder.

Ik ben al vele jaren lid van de NVHPV, heb veel cv's bezocht en was vaak vrijwilliger en ik ben ook al 9 jaar lid van onze ligfietstoerclub LOL uit Zutphen. Ook uit de omstreken rijden er rijders mee. Mensen uit Arnhem zijn dan ook welkom.

Roel, wat ongelooflijk fijn dat ligfietsers.nl nu is waar wij ook vinden dat het thuis hoort.

Mooi dat dit zo snel en vlekkeloos is verlopen.

(31-Aug-2020, 08:59 AM)stanjanssen schreef: Ik heb vanochtend de website verhuisd naar de infrastructuur van ligfiets.net. Als alles goed is gegaan merk je daar niets van. Mochten er toch problemen ontstaan of zie je iets wat niet in orde is, laat het mij dan even weten.

Voor wie mij nog niet kennen: ik ben Stan en ik verzorg sinds 2018 het onderhoud en beheer voor Ligfiets.net. Ik zal vanaf nu het technisch beheer over ligfietsers.nl overnemen van Frank. Ik rij zelf sinds 2017 in een Quattrovelo (nummer 33), meestal in de buurt van Arnhem.



Hoi Stan, 

Nu al een vraag: 
Krijgt dit forum ook een soort knop o.i.d. op ligfiets.net, zodat mensen direct door kunnen klikken?
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Frank - 25-Aug-2020, 08:40 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Roepers - 25-Aug-2020, 08:56 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Fietsbennie - 25-Aug-2020, 11:20 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Roef Veerman - 25-Aug-2020, 04:54 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door ErikvanD - 25-Aug-2020, 05:29 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Lopopodium - 25-Aug-2020, 07:52 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Roepers - 26-Aug-2020, 09:18 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door elnuar - 26-Aug-2020, 10:27 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door GertBr - 26-Aug-2020, 10:33 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door amararock - 26-Aug-2020, 12:19 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door voodoo - 26-Aug-2020, 01:37 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door emgaron - 27-Aug-2020, 10:10 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door stanjanssen - 31-Aug-2020, 08:59 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Roel van Dijk - 31-Aug-2020, 11:48 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Wim -de roetsende - 31-Aug-2020, 05:54 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door emgaron - 31-Aug-2020, 09:33 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door GertBr - 31-Aug-2020, 10:03 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Roepers - 31-Aug-2020, 10:42 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Roepers - 31-Aug-2020, 11:52 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door ErikvanD - 31-Aug-2020, 12:37 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door stanjanssen - 31-Aug-2020, 06:03 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door stanjanssen - 31-Aug-2020, 06:10 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Roel van Dijk - 31-Aug-2020, 09:37 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door ErikvanD - 01-Sep-2020, 07:19 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door stanjanssen - 04-Sep-2020, 02:08 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Fietsbennie - 04-Sep-2020, 03:17 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door stanjanssen - 04-Sep-2020, 03:27 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Fietsbennie - 04-Sep-2020, 04:01 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Roepers - 04-Sep-2020, 05:27 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Roel van Dijk - 06-Sep-2020, 07:41 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Frutsel - 14-Sep-2020, 07:10 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Fietsbennie - 14-Sep-2020, 07:23 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door ErikvanD - 14-Sep-2020, 07:37 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door elnuar - 14-Sep-2020, 08:05 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Frutsel - 14-Sep-2020, 08:57 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Roepers - 14-Sep-2020, 10:28 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door GertBr - 14-Sep-2020, 10:39 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Roepers - 15-Sep-2020, 08:16 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door stanjanssen - 15-Sep-2020, 09:01 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door stanjanssen - 15-Sep-2020, 09:18 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door ErikvanD - 15-Sep-2020, 09:31 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door stanjanssen - 15-Sep-2020, 09:41 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door ErikvanD - 15-Sep-2020, 09:43 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Roepers - 15-Sep-2020, 09:48 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door stanjanssen - 15-Sep-2020, 09:50 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Roepers - 15-Sep-2020, 09:52 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Lopopodium - 16-Sep-2020, 02:34 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Lopopodium - 16-Sep-2020, 08:16 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Lopopodium - 17-Sep-2020, 07:31 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door voodoo - 17-Sep-2020, 07:37 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door stanjanssen - 17-Sep-2020, 07:38 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Lopopodium - 17-Sep-2020, 07:40 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door GertBr - 18-Sep-2020, 11:04 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door ErikvanD - 11-Dec-2020, 07:41 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door 365cycle - 11-Dec-2020, 07:07 PM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door Fietsbennie - 11-Dec-2020, 10:31 AM
RE: Ligfietsers.nl "gaat naar huis" - door voodoo - 11-Dec-2020, 07:56 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM