Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VM-reparaties waar?
#22
(24-Aug-2020, 08:34 PM)ZoefZoef schreef: Of ze de goedkoopste optie zijn, durf ik niet te zeggen.  Wel kundig genoeg om het te herstellen.


Wellicht kan deze toko je ook helpen?  http://www.inducar.nl/schadeherstel-spuitwerk/

Kom als ik vanuit Delft-Rotterdam en vice versie altijd een groot reclamebord tegen. En als ze caravans en boten kunnen herstellen en lakken, zal een velomobiel ook wel tot de mogelijkheden behoren.

En vergeet niet:  dit is verzekeringswerk!  Wellicht kun je de schade laten taxeren, laten uitkeren en het zelf doen of laten doen.  En misschien dat dagje vrij ook declareren? Of het vervoer van en naar Velomobiel anders?

Wees een beetje voorzichtig met schadeherstelbedrijven. Het klopt dat ze reparaties en spuitwerk prima kunnen uitvoeren, maar je zou niet de eerste zijn waarbij de fiets na afloop een heel stuk zwaarder is geworden.
Bij de meeste voertuigen maakt een kilo (of 2 of 3 of nog meer) niet zo veel uit, maar bij een velomobiel zijn onnodig dikke plamuur- en spuitlagen niet echt prettig.
Antwoord }
Bedankt door: Wim -de roetsende


Berichten in dit topic
VM-reparaties waar? - door emgaron - 12-Aug-2020, 11:29 AM
RE: VM-reparaties waar? - door Lopopodium - 12-Aug-2020, 11:44 AM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 12-Aug-2020, 12:11 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Lopopodium - 12-Aug-2020, 12:52 PM
RE: VM-reparaties waar? - door voodoo - 12-Aug-2020, 06:38 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Cygnus - 13-Aug-2020, 12:51 PM
RE: VM-reparaties waar? - door voodoo - 13-Aug-2020, 10:35 PM
RE: VM-reparaties waar? - door PietV* - 12-Aug-2020, 08:28 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 13-Aug-2020, 12:10 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Roef Veerman - 24-Aug-2020, 07:25 PM
RE: VM-reparaties waar? - door ZoefZoef - 24-Aug-2020, 08:34 PM
RE: VM-reparaties waar? - door PietV* - 13-Aug-2020, 03:05 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 13-Aug-2020, 04:45 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 14-Aug-2020, 02:09 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Frutsel - 14-Aug-2020, 03:48 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 16-Aug-2020, 12:51 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Wim -de roetsende - 16-Aug-2020, 05:42 PM
RE: VM-reparaties waar? - door ErikvanD - 16-Aug-2020, 05:54 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 16-Aug-2020, 11:31 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 23-Aug-2020, 01:45 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 24-Aug-2020, 10:46 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Cygnus - 25-Aug-2020, 08:43 AM
RE: VM-reparaties waar? - door Wim -de roetsende - 25-Aug-2020, 07:39 PM
RE: VM-reparaties waar? - door ZoefZoef - 26-Aug-2020, 03:20 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 27-Aug-2020, 09:58 AM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 05-Sep-2020, 11:37 PM
RE: VM-reparaties waar? - door voodoo - 06-Sep-2020, 08:53 AM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 06-Sep-2020, 01:19 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Coen__ - 17-Sep-2020, 09:36 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 18-Sep-2020, 09:45 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2020, 12:27 PM
RE: VM-reparaties waar? - door 365cycle - 17-Sep-2020, 09:08 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Coen__ - 13-Sep-2020, 10:27 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 17-Sep-2020, 01:51 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM