Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VM-reparaties waar?
#18
Inmiddels contact met Theo van Velomobiel.nl gehad en hij heeft al naar wat foto's gekeken. Reparatie moet volgens hem helemaal geen probleem zijn en tijd hebben ze ook. Hij was trouwens van mening dat ik de lichte schade aan de stuurplaat gewoon kan negeren - volgens hem stelt dat niets voor. Dus, binnenkort een dagje vrij nemen en naar Dronten rijden. Gelukkig kan ik van een collega een aanhanger lenen, dan kan de Mango gewoon op de wielen staan tijdens transport - Theo gaat ervan uit dat het dan wel mogelijk is om het in één dag te doen (probleem is de belasting van de gepareerde plekken i.v.m. uitharden van het hars). Jammer genoeg heb ik aanstaande week geen tijd, dus het gaat wel de week erna worden. Ik kijk er wel naar uit, zeker nu het weer weer wisselvalliger wordt...
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
VM-reparaties waar? - door emgaron - 12-Aug-2020, 11:29 AM
RE: VM-reparaties waar? - door Lopopodium - 12-Aug-2020, 11:44 AM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 12-Aug-2020, 12:11 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Lopopodium - 12-Aug-2020, 12:52 PM
RE: VM-reparaties waar? - door voodoo - 12-Aug-2020, 06:38 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Cygnus - 13-Aug-2020, 12:51 PM
RE: VM-reparaties waar? - door voodoo - 13-Aug-2020, 10:35 PM
RE: VM-reparaties waar? - door PietV* - 12-Aug-2020, 08:28 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 13-Aug-2020, 12:10 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Roef Veerman - 24-Aug-2020, 07:25 PM
RE: VM-reparaties waar? - door ZoefZoef - 24-Aug-2020, 08:34 PM
RE: VM-reparaties waar? - door PietV* - 13-Aug-2020, 03:05 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 13-Aug-2020, 04:45 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 14-Aug-2020, 02:09 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Frutsel - 14-Aug-2020, 03:48 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 16-Aug-2020, 12:51 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Wim -de roetsende - 16-Aug-2020, 05:42 PM
RE: VM-reparaties waar? - door ErikvanD - 16-Aug-2020, 05:54 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 16-Aug-2020, 11:31 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 23-Aug-2020, 01:45 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 24-Aug-2020, 10:46 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Cygnus - 25-Aug-2020, 08:43 AM
RE: VM-reparaties waar? - door Wim -de roetsende - 25-Aug-2020, 07:39 PM
RE: VM-reparaties waar? - door ZoefZoef - 26-Aug-2020, 03:20 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 27-Aug-2020, 09:58 AM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 05-Sep-2020, 11:37 PM
RE: VM-reparaties waar? - door voodoo - 06-Sep-2020, 08:53 AM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 06-Sep-2020, 01:19 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Coen__ - 17-Sep-2020, 09:36 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 18-Sep-2020, 09:45 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2020, 12:27 PM
RE: VM-reparaties waar? - door 365cycle - 17-Sep-2020, 09:08 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Coen__ - 13-Sep-2020, 10:27 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 17-Sep-2020, 01:51 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM