Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VM-reparaties waar?
#14
(14-Aug-2020, 03:48 PM)Frutsel schreef: Maia is een weekje met vakantie vanaf morgen. (Kom er net vandaan, hij had mijn HP Street machine een beurt gegeven)
Ook Maia heeft ondanks vakantie toch op mijn email geantwoord (dus voor beide bedrijven een pluim voor klantgerichtheid!), maar ook zij doen helaas geen bodyreparaties. Volgende stop: Dronten... Hoewel ik ook nog aan het overwegen ben om die 1 1/2h extra naar Stadskanaal te rijden on daar ook meteen de stuurplaten te laten doen - en de Mango door Harry om te laten bouwen naar de makkelijkere manier van "deksel eraf" zoals ze dat bij de Hilgo nu in serie doen. Harry schreef op het Duitse Velomobilforum al dat hij dat ook op Mango's kan toepassen - verlijdelijk...
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
VM-reparaties waar? - door emgaron - 12-Aug-2020, 11:29 AM
RE: VM-reparaties waar? - door Lopopodium - 12-Aug-2020, 11:44 AM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 12-Aug-2020, 12:11 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Lopopodium - 12-Aug-2020, 12:52 PM
RE: VM-reparaties waar? - door voodoo - 12-Aug-2020, 06:38 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Cygnus - 13-Aug-2020, 12:51 PM
RE: VM-reparaties waar? - door voodoo - 13-Aug-2020, 10:35 PM
RE: VM-reparaties waar? - door PietV* - 12-Aug-2020, 08:28 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 13-Aug-2020, 12:10 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Roef Veerman - 24-Aug-2020, 07:25 PM
RE: VM-reparaties waar? - door ZoefZoef - 24-Aug-2020, 08:34 PM
RE: VM-reparaties waar? - door PietV* - 13-Aug-2020, 03:05 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 13-Aug-2020, 04:45 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 14-Aug-2020, 02:09 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Frutsel - 14-Aug-2020, 03:48 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 16-Aug-2020, 12:51 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Wim -de roetsende - 16-Aug-2020, 05:42 PM
RE: VM-reparaties waar? - door ErikvanD - 16-Aug-2020, 05:54 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 16-Aug-2020, 11:31 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 23-Aug-2020, 01:45 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 24-Aug-2020, 10:46 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Cygnus - 25-Aug-2020, 08:43 AM
RE: VM-reparaties waar? - door Wim -de roetsende - 25-Aug-2020, 07:39 PM
RE: VM-reparaties waar? - door ZoefZoef - 26-Aug-2020, 03:20 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 27-Aug-2020, 09:58 AM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 05-Sep-2020, 11:37 PM
RE: VM-reparaties waar? - door voodoo - 06-Sep-2020, 08:53 AM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 06-Sep-2020, 01:19 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Coen__ - 17-Sep-2020, 09:36 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 18-Sep-2020, 09:45 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2020, 12:27 PM
RE: VM-reparaties waar? - door 365cycle - 17-Sep-2020, 09:08 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Coen__ - 13-Sep-2020, 10:27 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 17-Sep-2020, 01:51 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM