Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VM-reparaties waar?
#10
(13-Aug-2020, 03:05 PM)PietV* schreef: De Mango is te duur om op te lappen.
Deze niet. Het is #57 van 2004 (nog van Velomobiel.nl) en toen hij eerder een keer voor reparaties in Stadskanaal was zei ik tegen Harry van wie die Mango eerder geweest is - en Harry was van mening dat hij dan zeker 100000km weg heeft. Ik heb de neiging dat te geloven. Technisch is hij in zeer goede staat (mede omdat ik zelf upgrades zoals de "stuurgeometrie 2.0", nieuwe veerpoten, deels nieuwe electra, nieuw zitje, nieuw(ere) voorwielen gedaan heb), maar van buiten ziet hij er niet uit. Het gaat me daarom om niet meer en niet minder dan een vakkundige reparatie die de body qua stevigheid weer goed in elkaar zet en er aan de buitenkant niet erger uitziet dan wat het nu is. Opsturen vind ik om die reden ook erg onhandig - ik weet welke schade oud is en welke nieuw, maar om dat nu via telefoon of mail uit te moeten leggen... Dan liever in direct gesprek.

(13-Aug-2020, 12:10 PM)emgaron schreef: Abeona reageert in elk geval niet snel op e-mail
DOH - net op hun website gezien dat ze pas 18/08 weer terug van vakantie zijn... Confused
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
VM-reparaties waar? - door emgaron - 12-Aug-2020, 11:29 AM
RE: VM-reparaties waar? - door Lopopodium - 12-Aug-2020, 11:44 AM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 12-Aug-2020, 12:11 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Lopopodium - 12-Aug-2020, 12:52 PM
RE: VM-reparaties waar? - door voodoo - 12-Aug-2020, 06:38 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Cygnus - 13-Aug-2020, 12:51 PM
RE: VM-reparaties waar? - door voodoo - 13-Aug-2020, 10:35 PM
RE: VM-reparaties waar? - door PietV* - 12-Aug-2020, 08:28 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 13-Aug-2020, 12:10 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Roef Veerman - 24-Aug-2020, 07:25 PM
RE: VM-reparaties waar? - door ZoefZoef - 24-Aug-2020, 08:34 PM
RE: VM-reparaties waar? - door PietV* - 13-Aug-2020, 03:05 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 13-Aug-2020, 04:45 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 14-Aug-2020, 02:09 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Frutsel - 14-Aug-2020, 03:48 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 16-Aug-2020, 12:51 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Wim -de roetsende - 16-Aug-2020, 05:42 PM
RE: VM-reparaties waar? - door ErikvanD - 16-Aug-2020, 05:54 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 16-Aug-2020, 11:31 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 23-Aug-2020, 01:45 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 24-Aug-2020, 10:46 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Cygnus - 25-Aug-2020, 08:43 AM
RE: VM-reparaties waar? - door Wim -de roetsende - 25-Aug-2020, 07:39 PM
RE: VM-reparaties waar? - door ZoefZoef - 26-Aug-2020, 03:20 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 27-Aug-2020, 09:58 AM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 05-Sep-2020, 11:37 PM
RE: VM-reparaties waar? - door voodoo - 06-Sep-2020, 08:53 AM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 06-Sep-2020, 01:19 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Coen__ - 17-Sep-2020, 09:36 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 18-Sep-2020, 09:45 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2020, 12:27 PM
RE: VM-reparaties waar? - door 365cycle - 17-Sep-2020, 09:08 PM
RE: VM-reparaties waar? - door Coen__ - 13-Sep-2020, 10:27 PM
RE: VM-reparaties waar? - door emgaron - 17-Sep-2020, 01:51 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM