Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hello ligfietserts
#31
(16-Jul-2020, 10:23 PM)Bart Verbeek schreef: Maar omdat je overhemd ook andersom lijkt te sluiten, daardoor raakte ik dan weer in verwarring.

In Nederland heet dit een damessluiting. Echt waar. Bij een damesblouse en trouwens ook bij echt damesbroeken zitten de sluitingen andersom.
Komt van heel lang geleden toen 'deftige' dames nog aangekleed werden, dan is een sluiting andersom handiger.

Bij Bever koop ik soms damesfleecetruien, omdat die mij beter passen qua pasvorm dan de herenversie. Die zijn vaak heel recht en dus te wijd voor mij.
Dan sluit de rits dus net andersom, is altijd weer even wennen.

Wel oppassen trouwens dat er geen cupnaden inzitten  Big Grin  Die heb ik dus weer niet nodig.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Hello ligfietserts - door voodoo - 29-Apr-2020, 10:19 PM
RE: Hello ligfietserts - door Roepers - 29-Apr-2020, 10:31 PM
RE: Hello ligfietserts - door ErikvanD - 29-Apr-2020, 11:20 PM
RE: Hello ligfietserts - door PietV* - 30-Apr-2020, 07:11 AM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 30-Apr-2020, 11:56 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 30-Apr-2020, 06:40 PM
RE: Hello ligfietserts - door Jurrien - 01-May-2020, 10:42 AM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 01-May-2020, 11:21 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 10-May-2020, 08:22 PM
RE: Hello ligfietserts - door pflipp - 29-May-2020, 08:05 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 29-May-2020, 10:28 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 03-Jul-2020, 08:21 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 06-Jul-2020, 10:08 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 06-Jul-2020, 10:11 PM
RE: Hello ligfietserts - door Fietsbennie - 06-Jul-2020, 10:23 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 07-Jul-2020, 10:06 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 07-Jul-2020, 10:08 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 07-Jul-2020, 10:12 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 15-Jul-2020, 05:19 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 15-Jul-2020, 05:59 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 15-Jul-2020, 06:17 PM
RE: Hello ligfietserts - door Hoekie - 15-Jul-2020, 07:26 PM
RE: Hello ligfietserts - door Fietsbennie - 15-Jul-2020, 09:30 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 15-Jul-2020, 10:18 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 16-Jul-2020, 07:57 PM
RE: Hello ligfietserts - door Bart Verbeek - 16-Jul-2020, 09:56 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 16-Jul-2020, 09:28 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 16-Jul-2020, 09:48 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 16-Jul-2020, 10:03 PM
RE: Hello ligfietserts - door Bart Verbeek - 16-Jul-2020, 10:23 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 17-Jul-2020, 08:13 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 03-Sep-2020, 08:05 PM
RE: Hello ligfietserts - door Roepers - 03-Sep-2020, 10:38 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 03-Sep-2020, 10:54 PM
RE: Hello ligfietserts - door GertBr - 04-Sep-2020, 09:11 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 04-Sep-2020, 09:40 AM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 04-Sep-2020, 10:49 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 05-Sep-2020, 08:01 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 05-Sep-2020, 09:57 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2020, 12:29 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM