Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hello ligfietserts
#25
Dat was leuk, nu weet ik zeker dat ik een velomobiel wil!
Vanwege gebruiksgemak in en om Den Haag gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar de Strada. Ook in de Quest een klein rondje gereden, maar daar voelde ik me toch minder in thuis. Volgens meneer velomobiel pas ik best in een Alpha 7, maar dan wel met 140mm crancks, die wordt het dan dus ook niet.

Toch nog 2 plaatjes geschoten:
Een voor mij nieuw uitzicht, toch duidelijk anders dan een open ligger
[Afbeelding: 39021371su.jpg]

Oei, ik kijk best moeilijk, maar ik vond het echt errug leuk.
[Afbeelding: 39021372qm.jpg]
Stop making sense
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Hello ligfietserts - door voodoo - 29-Apr-2020, 10:19 PM
RE: Hello ligfietserts - door Roepers - 29-Apr-2020, 10:31 PM
RE: Hello ligfietserts - door ErikvanD - 29-Apr-2020, 11:20 PM
RE: Hello ligfietserts - door PietV* - 30-Apr-2020, 07:11 AM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 30-Apr-2020, 11:56 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 30-Apr-2020, 06:40 PM
RE: Hello ligfietserts - door Jurrien - 01-May-2020, 10:42 AM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 01-May-2020, 11:21 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 10-May-2020, 08:22 PM
RE: Hello ligfietserts - door pflipp - 29-May-2020, 08:05 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 29-May-2020, 10:28 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 03-Jul-2020, 08:21 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 06-Jul-2020, 10:08 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 06-Jul-2020, 10:11 PM
RE: Hello ligfietserts - door Fietsbennie - 06-Jul-2020, 10:23 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 07-Jul-2020, 10:06 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 07-Jul-2020, 10:08 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 07-Jul-2020, 10:12 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 15-Jul-2020, 05:19 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 15-Jul-2020, 05:59 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 15-Jul-2020, 06:17 PM
RE: Hello ligfietserts - door Hoekie - 15-Jul-2020, 07:26 PM
RE: Hello ligfietserts - door Fietsbennie - 15-Jul-2020, 09:30 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 15-Jul-2020, 10:18 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 16-Jul-2020, 07:57 PM
RE: Hello ligfietserts - door Bart Verbeek - 16-Jul-2020, 09:56 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 16-Jul-2020, 09:28 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 16-Jul-2020, 09:48 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 16-Jul-2020, 10:03 PM
RE: Hello ligfietserts - door Bart Verbeek - 16-Jul-2020, 10:23 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 17-Jul-2020, 08:13 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 03-Sep-2020, 08:05 PM
RE: Hello ligfietserts - door Roepers - 03-Sep-2020, 10:38 PM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 03-Sep-2020, 10:54 PM
RE: Hello ligfietserts - door GertBr - 04-Sep-2020, 09:11 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 04-Sep-2020, 09:40 AM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 04-Sep-2020, 10:49 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 05-Sep-2020, 08:01 AM
RE: Hello ligfietserts - door voodoo - 05-Sep-2020, 09:57 PM
RE: Hello ligfietserts - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2020, 12:29 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM