Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oliedempers voor de quest.
#20
Ik moet ook eerlijk zeggen dat je naamgenoot niet echt openstond voor kritiek op het idee van luchtvering, tot het punt dat het bijna leek of hij mijn mailtjes moedwillig leek te mis-lezen of mis-begrijpen. Nu snap ik een beetje vanuit welke achtergrond dit was.

Ik moet eerlijk zeggen dat de demping van de Risse luchtveer een stuk beter is dan die van velomobiel (ik heb hem uiteindelijk toch gekocht), maar ik me ook niet lekker voel bij het gebruik van een luchtveer. Een stalen veer lijkt me veel beter. Dus ik ga vandaag nog even contact opnemen met velomobiel voor de dempers en ga daar mee rijden.

Robert - Liever Risse-loos - Campbell
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Oliedempers voor de quest. - door campr23 - 01-Jul-2020, 06:04 PM
RE: Oliedempers voor de quest. - door GertBr - 01-Jul-2020, 09:00 PM
RE: Oliedempers voor de quest. - door Hoekie - 01-Jul-2020, 10:18 PM
RE: Oliedempers voor de quest. - door campr23 - 01-Jul-2020, 10:44 PM
RE: Oliedempers voor de quest. - door Hoekie - 02-Jul-2020, 12:50 AM
RE: Oliedempers voor de quest. - door Roef Veerman - 02-Jul-2020, 01:11 PM
RE: Oliedempers voor de quest. - door Hoekie - 02-Jul-2020, 02:17 PM
RE: Oliedempers voor de quest. - door Wim -de roetsende - 03-Jul-2020, 06:32 AM
RE: Oliedempers voor de quest. - door campr23 - 02-Jul-2020, 09:08 AM
RE: Oliedempers voor de quest. - door Hoekie - 02-Jul-2020, 11:06 AM
RE: Oliedempers voor de quest. - door Niels van der Wal - 02-Jul-2020, 11:57 AM
RE: Oliedempers voor de quest. - door Hoekie - 02-Jul-2020, 02:34 PM
RE: Oliedempers voor de quest. - door Roepers - 02-Jul-2020, 12:04 PM
RE: Oliedempers voor de quest. - door ErikvanD - 02-Jul-2020, 02:27 PM
RE: Oliedempers voor de quest. - door pietandringa - 02-Jul-2020, 10:08 PM
RE: Oliedempers voor de quest. - door campr23 - 07-Jul-2020, 09:31 AM
RE: Oliedempers voor de quest. - door Wim -de roetsende - 07-Jul-2020, 08:35 PM
RE: Oliedempers voor de quest. - door GertBr - 07-Jul-2020, 09:25 PM
RE: Oliedempers voor de quest. - door Wim -de roetsende - 07-Jul-2020, 10:09 PM
RE: Oliedempers voor de quest. - door campr23 - 08-Jul-2020, 10:58 AM
RE: Oliedempers voor de quest. - door Hoekie - 08-Jul-2020, 04:25 PM
RE: Oliedempers voor de quest. - door Wim -de roetsende - 08-Jul-2020, 05:29 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM