Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
12 speed op een Quest.
#37
Heb nu een rond tandwiel gemonteerd (ook 56T), het gaat een stuk sneller nu in de Quest gemiddeld 1-2km harder op mijn normale rit/stukjes. Met ongeveer dezelfde wind en bandendruk etc. Ik had gevoel niet meer in de 'leegte' te trappen maar gewoon mijn volledig vermogen kwijt te kunnen. Het vermogen op de stages power meter is ook ietsje hoger geworden. Al-met-al is voor mijn gevoel rond beter dan ovaal.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Berichten in dit topic
12 speed op een Quest. - door campr23 - 17-Apr-2020, 08:36 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door ErikvanD - 17-Apr-2020, 09:27 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Wim -de roetsende - 17-Apr-2020, 10:20 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 17-Apr-2020, 10:21 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 17-Apr-2020, 03:24 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Niels van der Wal - 17-Apr-2020, 05:56 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Fietsbennie - 17-Apr-2020, 05:15 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 17-Apr-2020, 08:10 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door ErikvanD - 17-Apr-2020, 09:44 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 20-Apr-2020, 04:46 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door ErikvanD - 20-Apr-2020, 07:20 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 20-Apr-2020, 08:35 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 20-Apr-2020, 11:33 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door ErikvanD - 20-Apr-2020, 12:25 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 20-Apr-2020, 06:44 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 21-Apr-2020, 10:01 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 22-Apr-2020, 04:49 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 22-Apr-2020, 05:36 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Wim -de roetsende - 22-Apr-2020, 09:32 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 23-Apr-2020, 12:02 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Jurrien - 23-Apr-2020, 08:55 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 23-Apr-2020, 09:47 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 23-Apr-2020, 10:01 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 23-Apr-2020, 10:20 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2020, 10:03 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 23-Apr-2020, 10:59 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Jurrien - 24-Apr-2020, 08:18 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door PietV* - 24-Apr-2020, 09:23 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Wim -de roetsende - 24-Apr-2020, 06:07 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 24-Apr-2020, 06:55 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 25-Apr-2020, 08:45 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 25-Apr-2020, 02:01 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Bart Verbeek - 25-Apr-2020, 09:16 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 25-Apr-2020, 09:34 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Roepers - 25-Apr-2020, 09:36 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 25-Apr-2020, 09:51 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 04-Jun-2020, 05:03 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Fietsbennie - 04-Jun-2020, 07:31 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 07-Sep-2020, 09:53 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door 365cycle - 07-Sep-2020, 12:20 AM
RE: 12 speed op een Quest. - door Burley1979 - 10-Sep-2020, 02:52 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door campr23 - 10-Sep-2020, 04:15 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Burley1979 - 10-Sep-2020, 04:39 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door Peter de Rond - 23-Dec-2020, 11:22 PM
RE: 12 speed op een Quest. - door vdkraats - 11-Jan-2021, 06:41 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM