Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mijn CHR Carbon High Racer
#27
Het blijft een populaire fiets.

Deze staat er sinds vandaag op en is al gereserveerd: https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...high-racer

Voor €100,- meer dan de vraagprijs.



Alleen even een zwarte voorvork erin en dan is deze CHR helemaal prachtig.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#28
Voor 100 euro meer dan de vraagprijs. Ik vind dat nogal dubieus. Wel fraaie fiets zo. Alles klopt eraan qua optiek.

Zo'n kleurtje, is dat gespoten of is dat gelcoat?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#29
Nou ja, het was bieden vanaf €3400,-

Dan is €3500,- geen raar bedrag.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:
#30
(03-May-2026, 07:50 PM)Wim -de roetsende schreef: Nou ja, het was bieden vanaf €3400,-

Dan is €3500,- geen raar bedrag.


Wel als er geen bod van 3400 euro staat. En als ik zie bieden vanaf, lees ik dat als: voor dat bedrag mag ie in principe al weg.

Ik bied zelden tot nooit onder de advertentie. Nooit begrepen, ziet een ander namelijk gelijk wat jij hebt geboden en loop je m misschien mis omsar iemand anders een tientje meer bied dan jij.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#31
Als verkoper zijnde zou ik nooit ingaan op een bod buiten de openbare biedingen om. Dan zit je met iedereen los te onderhandelen, is mij allemaal teveel gedoe bij een populair artikel. En ook veel te schimmig met sommige figuren, zeker de types "wat moet je er minimaal voor hebben?".

Doe gewoon een bod en wacht dan rustig af of er nog iemand overheen gaat. Lekker gestructureerd, transparant en overzichtelijk.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Tijanus , 365cycle
#32
(29-Apr-2026, 03:09 PM)Bob Hagendijk schreef: Ik heb contact met M5 over een grote bagagebak, dat wil ik op korte termijn want als ik weer naar mijn werk zou gaan moet ik kleren, eten etc mee kunnen nemen.

ZoefZoef biedt er ook eentje te koop aan voor €350,- 

Misschien zit er nog een forum-korting in. Er zit wel een gat in die er niet in hoort  Sad 

https://ligfiets.net/advertisements/20728
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#33
(04-May-2026, 09:49 AM)Wim -de roetsende schreef:
(29-Apr-2026, 03:09 PM)Bob Hagendijk schreef: Ik heb contact met M5 over een grote bagagebak, dat wil ik op korte termijn want als ik weer naar mijn werk zou gaan moet ik kleren, eten etc mee kunnen nemen.

ZoefZoef biedt er ook eentje te koop aan voor €350,- 

Misschien zit er nog een forum-korting in. Er zit wel een gat in die er niet in hoort  Sad 

https://ligfiets.net/advertisements/20728

Ik had er al 1 bij M5 besteld, als het goed is woensdag in huis! Is de nieuwe 57L variant, die vind ik qua lijnen erg mooi bij de CHR passen. Is een flink stuk duurder dan die van Zoefzoef, maar past erg mooi bij de CHR vind ik.
Antwoord }
#34
Afgelopen dagen heb ik de zithouding naar mijn zin gemaakt, de trapas op de juiste afstand gezet en de bagagebak achterop gezet. Hij ziet er goed uit, en is erg praktisch met 57L inhoud. Hij is wat breder dan mijn vorige waardoor er gemakkelijker grotere dingen in passen. M5 heeft nog enkele exemplaren liggen heb ik begrepen.

[Afbeelding: IMG-20260516-123247209-HDR.jpg]
[Afbeelding: IMG-20260516-123257704-HDR.jpg]
[Afbeelding: IMG-20260516-123305617-HDR.jpg]
Antwoord }
#35
Wat is het toch een prachtige fiets.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Het wordt kort dag T...Hoekie — 12:34 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Bedoel je de neu...Wim -de roetsende — 10:49 PM
Milan 4.2
Volgende echt grote ...Arend-Jan — 10:36 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Bedoel je de neu...Willeke_IGKT — 09:54 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Maar ik ga het...Wim -de roetsende — 09:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De laatste keer dat ...Willeke_IGKT — 08:55 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Hoewel het in het ni...Willeke_IGKT — 08:36 PM
Optimalisatie van een WAW.
Vanochtend dacht ik ...datakneder — 01:26 PM
Milan 4.2
Dit is met ordinair ...Arend-Jan — 07:44 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Vanwege dat vresel...Wim -de roetsende — 07:04 AM
Milan 4.2
Mooi smal, ondervloe...Boyd Maduro — 07:03 AM
Milan 4.2
En weer een stap ver...Arend-Jan — 12:43 AM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Vanwege dat vreselij...Bob Hagendijk — 08:53 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Ben al een aantal da...ZoefZoef — 02:29 PM
Medeliggers onderweg
Bij Wateringen in de...Lopopodium — 01:31 PM
Drive by wire...
Laten we teruggaan n...Willeke_IGKT — 10:13 AM
Drive by wire...
Als je door een pe...datakneder — 09:50 AM