Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Webshop R.A.T. Holland.
#1
Meende bij R.A.T. Holland webshop in Noordwijkerhout een 24 volt motortje gekocht te hebben, voor drie weken, account geopend, betaald met Ideal, klaar, motortje zal wel komen, na een week een mailtje geschreven, hoe het gaat met de verzending, geen antwoord, vorige week nog een keer, geen reactie.
Eindelijk, gisteren een bericht, die motor was al een jaar geleden verkocht, en een tweede was niet leverbaar, niks geen verontschuldiging, de toon was meer van, dat ik wel had kunnen weten, dat deze motor niet leverbaar is? niks geen sorry, niets over geld terug sturen.
Dat zijn van die lui die hebben een webwinkel, maar houden het niet bij, laat met antwoord geven op vragen, geen goede foto's , geen pakket code doorgeven, geen informatie over het product beschikbaar stellen of bijsluiten,  de koper is alleen goed om te betalen, liefst direct, verder zoekt hij het zelf maar uit, vorig jaar een zelfde ervaring met Fiets Unie in Emmen.
Op een verkoop site als bijvoorbeeld Ebay, zie je dit soort bedrijven niet want dat is hun teveel werk.
Langzaam wordt je toch wel huiverig bij webshops direct te kopen, bij Ebay betaal je wel iets meer, maar er is meer zekerheid dat de koop probleemloos afgehandeld word,      groet uit een koud, Boheems woud, de kachel brand, dat is wel weer.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#2
Photo 
[Afbeelding: trust.png]
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
#3
(17-Sep-2022, 01:53 PM)Bart Verbeek schreef: [Afbeelding: trust.png]
Vraag;  is R.A.T. Bikes hetzelfde als  R.A.T.  Holland,  bij de laatste heb ik voor 5 - 6 jaar een motortje gekocht, toen was geen probleem, vandaar dat ik nu ook niets verkeerd verwachte, ik heb wel gezien inmiddels dat bij google ook veel negatieve berichten staan.

(17-Sep-2022, 02:06 PM)PlantageBohémien schreef:
(17-Sep-2022, 01:53 PM)Bart Verbeek schreef: [Afbeelding: trust.png]
Vraag;  is R.A.T. Bikes hetzelfde als  R.A.T.  Holland,  bij de laatste heb ik voor 5 - 6 jaar een motortje gekocht, toen was geen probleem, vandaar dat ik nu ook niets verkeerd verwachte, ik heb wel gezien inmiddels dat bij google ook veel negatieve berichten staan.
R A T  Bikes is een bedrijf uit Rotterdam, is denk ik toch anders, lees ook andere waarderingen.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#4
Ik kom regelmatig in Noordwijkerhout, mocht je je geld niet terugkrijgen,ik wil er best wel even langsrijden voor een goed gesprek.
groet sjef
Antwoord }
#5
(17-Sep-2022, 02:06 PM)PlantageBohémien schreef: Vraag;  is R.A.T. Bikes hetzelfde als  R.A.T.  Holland,  bij de laatste heb ik voor 5 - 6 jaar een motortje gekocht, toen was geen probleem, vandaar dat ik nu ook niets verkeerd verwachte, ik heb wel gezien inmiddels dat bij google ook veel negatieve berichten staan.

Dat lijken inderdaad verschillende bedrijven te zijn.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
#6
Ratbikes in Rotterdam is een goede winkel, ik koop er wel eens wat. Altijd goed contact, en ze hebben nog een echte winkel.
Antwoord }
#7
Als ik de reviews via de site zelf lees is die toko al jaren niet meer actief. Vaag dat je site dan nog wel online staat.
Antwoord }
#8
(17-Sep-2022, 08:53 PM)ZoefZoef schreef: Als ik de reviews via de site zelf lees is die toko al jaren niet meer actief.  Vaag dat je site dan nog wel online staat.
Dat heb ik ook gezien, die zijn allemaal uit de jaren 15 - 16, bij google staan reviews v d laatste jaren, en daar komt er binnen korte tijd nog een bij .

(17-Sep-2022, 06:36 PM)sjefke schreef: Ik kom regelmatig in Noordwijkerhout, mocht je je geld niet terugkrijgen,ik wil er best wel even langsrijden voor een goed gesprek.
Volgens de website moet je eerst een afspraak maken voor bezoek, kennelijk is de eigenaar niet gesteld op bezoek, misschien moet hij wanneer bezoek komt, toevallig een grote hond uitlaten, je weet niet wat kan gebeuren tegenwoordig.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#9
Citaat: Volgens de website moet je eerst een afspraak maken voor bezoek, kennelijk is de eigenaar niet gesteld op bezoek, misschien moet hij wanneer bezoek komt, toevallig een grote hond uitlaten, je weet niet wat kan gebeuren tegenwoordig.

De site is in ieder geval in 2021 nog bij gewerkt

De hond waar ik bang voor ben moet nog worden geboren.
 Kan ook mijn eigen hond meenemen , schoft hoogte  70 cm

Eerst maar even afwachten of je je centjes terug kriijgt
groet sjef
Antwoord }
#10
(17-Sep-2022, 01:22 PM)PlantageBohémien schreef: Meende bij R.A.T. Holland webshop in Noordwijkerhout een 24 volt motortje gekocht te hebben, voor drie weken, account geopend, betaald met Ideal, klaar, motortje zal wel komen, na een week een mailtje geschreven, hoe het gaat met de verzending, geen antwoord, vorige week nog een keer, geen reactie.
Eindelijk, gisteren een bericht, die motor was al een jaar geleden verkocht, en een tweede was niet leverbaar, niks geen verontschuldiging, de toon was meer van, dat ik wel had kunnen weten, dat deze motor niet leverbaar is? niks geen sorry, niets over geld terug sturen.
Dat zijn van die lui die hebben een webwinkel, maar houden het niet bij, laat met antwoord geven op vragen, geen goede foto's , geen pakket code doorgeven, geen informatie over het product beschikbaar stellen of bijsluiten,  de koper is alleen goed om te betalen, liefst direct, verder zoekt hij het zelf maar uit, vorig jaar een zelfde ervaring met Fiets Unie in Emmen.
Op een verkoop site als bijvoorbeeld Ebay, zie je dit soort bedrijven niet want dat is hun teveel werk.
Langzaam wordt je toch wel huiverig bij webshops direct te kopen, bij Ebay betaal je wel iets meer, maar er is meer zekerheid dat de koop probleemloos afgehandeld word,      groet uit een koud, Boheems woud, de kachel brand, dat is wel weer.
  

Er gebeurd niets in deze zaak, de eigenaar stuurt gewoon een copy van een vorige mail, inhoudelijk niets nieuws, ik heb bij KvK gekeken, de BV heet Delstec, handelsnaam R A T Holland  Huis ter Duinstraat  17  Noordwijk,   omzet +/-  50 000   , 1 werknemer.
 Je vraagt je af hoe je tegenwoordig kunt leven van zo'n bedrijfje met deze omzet, mag misschien ook aan zijn prijzen liggen, 100 € voor een simpele controller, vorige week heb ik er nog een gekocht, voor de helft, een K T controller met uitgebreide handleiding en nazorg, zo kan het ook.
In deze tijden gaat zich het kaf van het koren scheiden, die ondernemers die aan de prijsschroef draaien als  enige oplossing zien, voorspel ik een moeilijke toekomst.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
#11
(25-Sep-2022, 10:09 AM)PlantageBohémien schreef: ik heb bij KvK gekeken, de BV heet Delstec, handelsnaam R A T Holland  Huis ter Duinstraat  17  Noordwijk,   omzet +/-  50 000   , 1 werknemer.
 Je vraagt je af hoe je tegenwoordig kunt leven van zo'n bedrijfje met deze omzet
Heb je dat van de jaarrekening? Of de inschatting die bij de KVK ingeleverd is?
>> als je die laatste niet wijzigt blijft het zo staan. 
Een BV met een jaaromzet van 50K heeft in principe een erg dure rechtsvorm. Het kan fiscaal de moeite zijn als er nog verliezen of € in zit van vroegere activiteiten o.i.d.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#12
[quote="PlantageBohémien" pid='25379' dateline='1663413772']
Meende bij R.A.T. Holland webshop in Noordwijkerhout een 24 volt motortje gekocht te hebben, voor drie weken, account geopend, betaald met Ideal, klaar, motortje zal wel komen, na een week een mailtje geschreven, hoe het gaat met de verzending, geen antwoord, vorige week nog een keer, geen reactie.
Eindelijk, gisteren een bericht, die motor was al een jaar geleden verkocht, en een tweede was niet leverbaar, niks geen verontschuldiging, de toon was meer van, dat ik wel had kunnen weten, dat deze motor niet leverbaar is? niks geen sorry, niets over geld terug sturen.
Dat zijn van die lui die hebben een webwinkel, maar houden het niet bij, laat met antwoord geven op vragen, geen goede foto's , geen pakket code doorgeven, geen informatie over het product beschikbaar stellen of bijsluiten,  de koper is alleen goed om te betalen, liefst direct, verder zoekt hij het zelf maar uit, vorig jaar een zelfde ervaring met Fiets Unie in Emmen.
Op een verkoop site als bijvoorbeeld Ebay, zie je dit soort bedrijven niet want dat is hun teveel werk.
Langzaam wordt je toch wel huiverig bij webshops direct te kopen, bij Ebay betaal je wel iets meer, maar er is meer zekerheid dat de koop probleemloos afgehandeld word,      groet uit een koud, Boheems woud, de kachel brand, dat is wel weer.
[/quote 
Eindelijk heb ik mijn geld terug, geen excuus, niets, als je belt, kom je in een menu, waarom een menu, moet de indruk wekken dat je hier met een bedrijf te doen hebt van enige omvang? hij heeft maar één werknemer, waarom die poespas,  ik belde een keer op maandagmorgen, daar werd ik eenvoudig weggedrukt, op dinsdag kreeg ik eindelijk zijn medewerker aan de telefoon. ik hoorde hen overleggen, achter in de week had ik mijn geld terug, bij dit soort bedrijven moet je met paypal betalen, dan heb je nog enige zekerheid.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT , 365cycle , Lig-hen


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
plannen zijn wat gew...GHOOGEN — 09:50 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook da...365cycle — 09:20 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Toevallige vondst op...Merijn — 09:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Als je dan toch een ...ZoefZoef — 08:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij, omdat g...Wim -de roetsende — 08:27 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat...Lopopodium — 08:18 PM
M5 Low Racer trapboom + stuurpen gezocht
De diameter van Arje...melle z — 07:29 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m...Josligfiets — 06:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m'n...365cycle — 06:14 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Met voetballen...Niels van der Wal — 05:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM