Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Op bezoek bij Radical Design in Gasselternijveen
#1
Vandaag met de kleine ligfiets achterop de Daf naar Radical Design geweest voor een ligfietstas. 
De fiets stak inderdaad niet uit.  Het vastmaken van de fiets aan de fietsendrager was wel een puzzel omdat er geen bagagedrager (die de fiets langer zou maken wat ik niet wil) was die ik op de andere fiets gebruik voor het vastbinden. Maar ik kwam eruit.

Leuke ontvangst bij Radical Design waar de tassen gewoon gemaakt worden in het atelier. Leuk om het bedrijf te zien. Het bedrijf is trouwens niet als zodanig herkenbaar vanaf de weg. Ik bedoel, er staat niet met koeieletters Radical Design op. Het staat eigenlijk anoniem langs de weg.  Het bedrijf is 1,5 jaar geleden overgenomen. Hubert is nog wel actief in het bedrijf maar werkt meer op de achtergrond.  
Ze maken ook fietskarren waarvan de frames wel in Verre Oosten worden gemaakt. Ook de stoeltjes voor Hase Kettwiesel maken ze. Er stond ook een Kettwiesel voor de ontwikkeling van een  speciale tas ervoor.

De toptas die ik  op het oog had bleek bideonhouder te hebben die te klein was voor mijn 1,2 liter flessen van Quechua met slang. Ik maak daar nogal een halszaak van omdat ik verschillende in de problemen ben gekomen door uitdroging.  Die fles met slang loste het voor mij op.

Maar een passende bananentas bleek een goede flessenhouder te hebben en ook bleek  de slang lang genoeg in combinatie met die tas. Ik vreesde dat de wendbaarheid van mijn onderstuur te veel gehinderd zou worden door de tassen maar dat bleek bij uitproberen geen probleem.  Voordeel is ook dat nu meer dan genoeg bagage mee kan nemen ondanks het ontbreken van een bagagedrager. Ik heb er ook een toptas bijgekocht.  Zo kan ik er mee op vakantie. Ik ga de banaantassen ook uitproberen op mijn andere Sinners. Een toga past er vast wel in.

Kortom een geslaagde missie.

Foto's komen nog.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#2
(30-Sep-2021, 06:28 PM)Roepers schreef: Vandaag met de kleine ligfiets achterop de Daf naar Radical Design geweest voor een ligfietstas. 
De fiets stak inderdaad niet uit.  Het vastmaken van de fiets aan de fietsendrager was wel een puzzel omdat er geen bagagedrager (die de fiets langer zou maken wat ik niet wil) was die ik op de andere fiets gebruik voor het vastbinden. Maar ik kwam eruit.

Leuke ontvangst bij Radical Design waar de tassen gewoon gemaakt worden in het atelier. Leuk om het bedrijf te zien. Het bedrijf is trouwens niet als zodanig herkenbaar vanaf de weg. Ik bedoel, er staat niet met koeieletters Radical Design op. Het staat eigenlijk anoniem langs de weg.  Het bedrijf is 1,5 jaar geleden overgenomen. Hubert is nog wel actief in het bedrijf maar werkt meer op de achtergrond.  
Ze maken ook fietskarren waarvan de frames wel in Verre Oosten worden gemaakt. Ook de stoeltjes voor Hase Kettwiesel maken ze. Er stond ook een Kettwiesel voor de ontwikkeling van een  speciale tas ervoor.

De toptas die ik  op het oog had bleek bideonhouder te hebben die te klein was voor mijn 1,2 liter flessen van Quechua met slang. Ik maak daar nogal een halszaak van omdat ik verschillende in de problemen ben gekomen door uitdroging.  Die fles met slang loste het voor mij op.

Maar een passende bananentas bleek een goede flessenhouder te hebben en ook bleek  de slang lang genoeg in combinatie met die tas. Ik vreesde dat de wendbaarheid van mijn onderstuur te veel gehinderd zou worden door de tassen maar dat bleek bij uitproberen geen probleem.  Voordeel is ook dat nu meer dan genoeg bagage mee kan nemen ondanks het ontbreken van een bagagedrager. Ik heb er ook een toptas bijgekocht.  Zo kan ik er mee op vakantie. Ik ga de banaantassen ook uitproberen op mijn andere Sinners. Een toga past er vast wel in.

Kortom een geslaagde missie.

Foto's komen nog.

Groet,

Marco

Wij hebben in de afgelopen jaren erg goeie ervaringen met dit bedrijf. Geen opgefokt PR gedoe, wel meedenken met de klant en vlotte afhandeling van bestellingen.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
#3
(30-Sep-2021, 06:28 PM)Roepers schreef: Quechua
Ze hadden dat merk beter gewoon "Decathlon" kunnen noemen. Niet dat dat makkelijk te typen is, maar het is in ieder geval íets beter  Big Grin

Zijn overigens idd fijne flessen. Ik gebruik ze ook, zowel de kleine als de grote versies (in de winter is 0,8 liter genoeg voor 50 km)
Antwoord }
Bedankt door:
#4
(30-Sep-2021, 06:28 PM)Roepers schreef: Foto's komen nog.



Hier zijn dan de foto's:

[Afbeelding: 20211115192633-b664459b-me.jpg]
De kleine ligfiets met de fietstassen.

Hij heeft geen bagagedrager maar ik heb zoveel ruimte dat ik ermee op fietsvakantie zou kunnen.
Op de achtergrond het atelier van Radical Design.

[Afbeelding: 20211115192626-4e6f5ebf-me.jpg]
De Daf met achterop de kleine ligfiets. 
De 16/20 steekt inderdaad niet of nauwelijks uit. Dat rijdt inderdaad fijner omdat ik mij nog zorgen maak of ik iets per ongeluk raak.



(15-Nov-2021, 06:21 PM)avanool schreef: Wij hebben in de afgelopen jaren erg goeie ervaringen met dit bedrijf. Geen opgefokt PR gedoe, wel meedenken met de klant en vlotte afhandeling van bestellingen.


Kan ik helemaal bevestigen. Bovendien is het atelier in Nederland en niet in China. Daar heb ik wel wat voor over.


(15-Nov-2021, 07:22 PM)365cycle schreef:
(30-Sep-2021, 06:28 PM)Roepers schreef: Quechua

Ze hadden dat merk beter gewoon "Decathlon" kunnen noemen. Niet dat dat makkelijk te typen is, maar het is in ieder geval íets beter  Big Grin



Zijn overigens idd fijne flessen. Ik gebruik ze ook, zowel de kleine als de grote versies (in de winter is 0,8 liter genoeg voor 50 km)


Inderdaad. De flessen zijn eigenlijk bedoeld  voor wandelsporters. Maar op de ligfiets zijn ze ideaal. Ik heb in het verleden problemen gekregen door dat ik te weinig dronk, maar deze flessen met slangetje helpen me echt genoeg te drinken. En ook drink ik vaker een beetje in plaats van een paar keer  heel veel. Ook dat is beter.

Zelfs afgelopen weekend (heen en weer van Loppersum naar Hardenberg) waren ze weer een uitkomst.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Leuk om de verschill...PieterTrapt — 01:58 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ru...Hoekie — 12:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik denk dat je als s...Frutsel — 11:12 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufemis...LigfietsWilsum — 10:18 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens n...Hardloper — 10:00 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Dat als laatste ge...Bart Verbeek — 09:35 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nac...Wim -de roetsende — 08:11 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Snap eigenlijk n...365cycle — 01:37 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nacht...Hardloper — 11:17 PM
VM45
Mijn zoontje (7) l...365cycle — 11:07 PM
VM45
Mijn zoontje (7) leg...blokdoorn — 11:03 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ja, tegelijkertijd z...blokdoorn — 11:01 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, soms moet je wa...Tom Fekkes — 10:53 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, onderwijs maakt...Wim -de roetsende — 10:44 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik vond gym altijd v...Lopopodium — 10:24 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Gymles, de enige les...Willeke_IGKT — 10:20 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Gymles! Was altijd e...PieterTrapt — 09:49 PM