Topics: 16
Bedankt: 1470
5291 x bedankt in 2523 berichten
Tja, dan moet Ymte ook op zoek naar een nieuwe bouwer, als die te vinden is. Ook voor Daniel zal het een lastige zaak zijn, die moet ook een nieuwe bouwer vinden.
Het lijkt erop dat de Velomobileworld formule aan z'n eigen succes tenonder gaat.
Topics: 7
Bedankt: 97
486 x bedankt in 137 berichten
Ik hoop dat Ymte een nieuwe producent kan vinden. Het zou zonde zijn als de productie van de tonijn zou stoppen. Het werd net steeds populairder.
Bedankt: 2
2216 x bedankt in 1115 berichten
Vreemd mannetje die Jan, ook vreselijk dat er zoveel modellen onder moeten lijden.. Met name de GT

Met Ymte gaat het wel goed komen denk ik, die doet dit al langer dan dat ik op dit aardbolletje fiets.
Nu gaat het nog moeilijker worden om een GT te scoren
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
Bedankt: 2
2216 x bedankt in 1115 berichten
(3 uren geleden)Josligfiets schreef: Tot 1 oktober nog gewoon bestelbaar……
Zo snel heb ik geen 14 duizend euro op mijn spaarrekening staan

Ik accepteer met alle liefde donaties!
Al heb ik al heel lang geen Milan meer op hun website zien staan, zelfs de "in stock" modellen geven een 404 error als je er op klikt.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
Topics: 133
Bedankt: 4678
5508 x bedankt in 3576 berichten
Het verbaast me wel eerlijk gezegd dat de Distance ook niet meer geproduceerd zou worden. Want zoveel zijn er nu ook weer niet van zover ik weet, tevens lijkt me dat die productie op een positieve manier lijkt op de Race. Maar dan iets simpeler. Of is het toch kort door de bocht om te zeggen dat de Race een Distance is met gesloten wielkappen?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Topics: 11
Bedankt: 1053
3438 x bedankt in 1536 berichten
Die verwijderbare wieldeksels waren toch het hele selling point van de Distance? Nou ja, misschien komen er hosen voor de urban.
Bedankt: 97
486 x bedankt in 137 berichten
Blijkbaar was het de bedoeling dat de aankondiging nog niet openbaar gemaakt zou worden. Het bericht werd kort nadat ik het zag en hier en op het Duitse forum deelde, verwijderd. Ik weet niet wie hun sociale media beheert, maar als je zoiets eenmaal plaatst, kun je het niet meer terugnemen. Ik weet wel dat de informatie klopt en dat alleen de Urban en Race nog geproduceerd zullen worden. Ik telde 49 Bülks, 29 Alpha's en 16 Tuna's die het afgelopen jaar geproduceerd zijn (helaas slechts één Milan GT). Dat betekent dat bijna 50% van de geproduceerde modellen op zoek moet naar een nieuwe producent. Dat is een behoorlijk drastische stap en ik neem aan dat er daardoor nog meer mensen hun baan zullen verliezen. Het is echter ook een kans voor Daniel en Ymte om een nieuwe producent te vinden en te streven naar topkwaliteit. Hun modellen zullen in trek blijven. Ik denk niet dat iedereen die een Tuna of een Alpha wilde, nu ineens een Bülk zal kopen.