|
velomobiel speciaal
|
Berichten: 82
Topics: 18
Lid sinds: Aug 2024
Bedankt: 65
142 x bedankt in 80 berichten
Berichten: 7.449
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3517
10922 x bedankt in 5197 berichten
22-Mar-2025, 09:22 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-Mar-2025, 09:24 PM door Wim -de roetsende.)
(22-Mar-2025, 08:52 PM)ligvogel schreef: Geniaal
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...bba8824901
Stond in augustus 2022 ook al te koop: https://ligfietsers.nl/thread-1515.html
Toevallig ken ik de verkoper. Hij heeft 2 hele mooie draaiobjecten/-kunstwerken gemaakt die bij ons in de tuin staan.
Was volgens mij eerst €1500,-
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 1.094
Topics: 7
Lid sinds: Jun 2023
Bedankt: 2
2115 x bedankt in 1063 berichten
Het verbaast me dat die nog niet verkocht is, het is een super stoer ding met een hoog "inner child" gehalte.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
Berichten: 7.449
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3517
10922 x bedankt in 5197 berichten
Gereserveerd voor Jos.
Josligfiets, ben jij dit?
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 481
Topics: 15
Lid sinds: Feb 2023
Bedankt: 167
913 x bedankt in 450 berichten
(23-Mar-2025, 11:37 AM)Wim -de roetsende schreef: Gereserveerd voor Jos.
Josligfiets, ben jij dit?
Nee, voor zoiets krijg ik waarschijnlijk geen blijde gezichten hier. Van de week een Greenmachine opgehaald, dat leverde al een te volle garage op ( maar wel reacties dat het een erg mooie fiets is)
Berichten: 7.449
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3517
10922 x bedankt in 5197 berichten
(23-Mar-2025, 02:52 PM)Josligfiets schreef: Nee, voor zoiets krijg ik waarschijnlijk geen blijde gezichten hier. Van de week een Greenmachine opgehaald, dat leverde al een te volle garage op ( maar wel reacties dat het een erg mooie fiets is)
Hè jammer, ik had er weleens in willen zitten.
GreenMachine is inderdaad een mooi ding. Heel praktisch ook. Welke kleur?
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 481
Topics: 15
Lid sinds: Feb 2023
Bedankt: 167
913 x bedankt in 450 berichten
23-Mar-2025, 05:52 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-Mar-2025, 05:53 PM door Josligfiets.)
(23-Mar-2025, 05:46 PM)Wim -de roetsende schreef: (23-Mar-2025, 02:52 PM)Josligfiets schreef: Nee, voor zoiets krijg ik waarschijnlijk geen blijde gezichten hier. Van de week een Greenmachine opgehaald, dat leverde al een te volle garage op ( maar wel reacties dat het een erg mooie fiets is)
Hè jammer, ik had er weleens in willen zitten.
GreenMachine is inderdaad een mooi ding. Heel praktisch ook. Welke kleur?
Rood, framemaat S, z.g.a.n.
Berichten: 210
Topics: 7
Lid sinds: Feb 2022
Bedankt: 519
372 x bedankt in 190 berichten
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/2...2-217-1176
Ingo heeft 'm gekocht en wil er een elektro-hotrod-velomobiel van maken.
Berichten: 7.449
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3517
10922 x bedankt in 5197 berichten
(23-Mar-2025, 09:58 PM)martinus schreef: https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/2...2-217-1176
Ingo heeft 'm gekocht en wil er een elektro-hotrod-velomobiel van maken.
Of hij wil 'm weer verkopen. Of inruilen.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 2.821
Topics: 29
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 42
4361 x bedankt in 2398 berichten
24-Mar-2025, 09:13 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-Mar-2025, 02:16 PM door ZoefZoef.)
(24-Mar-2025, 07:11 AM)Wim -de roetsende schreef: (23-Mar-2025, 09:58 PM)martinus schreef: https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/2...2-217-1176
Ingo heeft 'm gekocht en wil er een elektro-hotrod-velomobiel van maken.
Of hij wil 'm weer verkopen. Of inruilen.
Ingo = showroomstocker (marktplaats) = Stefan Brull (kleinanzeigen.de)
En dat is dus degene van wie Gideonaut zijn door de hulpdiensten van gaten voorziene DF heeft gekocht met 'transportschade' die voor slechts 700 euro hersteld zou kunnen worden. Een meneer met een hele grote duim en winstmarge
Gewoon ordinaire handel. Met elektrificeren zal de marge wellicht nog groter worden.
Berichten: 210
Topics: 7
Lid sinds: Feb 2022
Bedankt: 519
372 x bedankt in 190 berichten
Dank je ZoefZoef,dat schept duidelijkheid.Ook weer jammer,had in de juiste handen een interessant project kunnen worden.
Berichten: 1.094
Topics: 7
Lid sinds: Jun 2023
Bedankt: 2
2115 x bedankt in 1063 berichten
Hey ik zit nog onder de 700 wat herstel betreft :p
Hele aardige meneer hoor, maar idd 100% handelaar.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
Berichten: 2.821
Topics: 29
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 42
4361 x bedankt in 2398 berichten
24-Mar-2025, 02:23 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-Mar-2025, 02:26 PM door ZoefZoef.)
(24-Mar-2025, 09:27 AM)martinus schreef: Dank je ZoefZoef,dat schept duidelijkheid.Ook weer jammer,had in de juiste handen een interessant project kunnen worden.
Tja, is de verkopwr natuurlijk helemaal zelf bij.
In het verleden is er zelfs een Duitse 'verkoper' geweest die zonder zijn medeweten zijn creatie gelijktijdig met de advertentie in Nederland in Duitsland aanbood. Daar wilde ie m niet aan verkopen. Ik weet niet of dat dezelfde verkoper was trouwens.
Showroomstocker doet dat ook heb ik gezien. Die heeft zn handel soms al te koop staan voordat die het afgehaald heeft, incl bijbehorende 'geleende' foto's en een lulverhaal erbij.
Gewoon handel dus, waar op zich niets mis mee is overigens. Behalve dat de belastingdienst genaaid wordt waarschijnlijk omdat er nogal vaak contant betaald lijkt te moeten worden en dat ie getuige zn advertentie lulverhalen ophangt. Maar dat is slechts mijn interpretatie  ik geloof er geen reet van dat ie bijv zn aangepaste fietsen zoekt voor Stichtingen, tenzij ienzn eigen stichting heeft
|
Gebruikers die dit topic lezen:
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Milan 4.2
|
| Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM |
|
wat ze zeggen
|
| Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
|
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM |
|
Banden, banden en nog eens banden
|
| Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| ... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM |
|
Banden, banden en nog eens banden
|
| Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM |
|
wat ze zeggen
|
|
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM |
|
Mijn CHR Carbon High Racer
|
| "M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM |
|
wat ze zeggen
|
|
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM |
|
wat ze zeggen
|
| "bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM |
|
Milan 4.2
|
| Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM |
|
Milan 4.2
|
| Update bij de buren
...Arend-Jan — 10:35 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM |
|
Challenge Fujin eerste generatie: risico
|
| Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM |
|
wat ze zeggen
|
| Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM |
|
Challenge Fujin eerste generatie: risico
|
| Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM |
|
Challenge Fujin eerste generatie: risico
|
| Zie ook hier.melle z — 07:12 PM |
|