|
DF269 - Verkocht
|
Berichten: 29
Topics: 4
Lid sinds: Dec 2023
Bedankt: 45
53 x bedankt in 32 berichten
28-Dec-2023, 03:42 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-Sep-2024, 05:03 PM door Rikkie.)
DF 269 (geen XL!) wordt verkocht. Hij is van begin mei 2022 met 3088 km en verkeert in nieuwstaat.
Extra’s: Toerkap, 2de spiegel, extra accu, enkellaags ventisit kussen, verstelbare koplamp, tiloog en reserve 20” band, 90mm remmen.
Hij heeft 155mm cranks, 2 voorbladen 56/39, de cassette is een 11-32.
Vraagprijs 7.400 euro. Laatste prijsverlaging.
Je kan vrijblijvend komen kijken na afspraak.
Foto's vind je hier: https://ligfiets.net/advertisements/20181
Berichten: 29
Topics: 4
Lid sinds: Dec 2023
Bedankt: 45
53 x bedankt in 32 berichten
Als je een snelle, degelijke velomobiel wil die zo goed als nieuw is voor 1.700 euro onder de nieuwprijs, is dit je kans! Je mag vrijblijvend komen kijken. Prijs licht bespreekbaar, maar hij moet niet persé weg.
Berichten: 7.444
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3515
10915 x bedankt in 5192 berichten
Rikkie, welkom op ons forum.
Is dit je enige ligfiets/vm? Of heb je nog meer moois in bezit?
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 29
Topics: 4
Lid sinds: Dec 2023
Bedankt: 45
53 x bedankt in 32 berichten
(27-Jan-2024, 07:08 PM)Wim -de roetsende schreef: Rikkie, welkom op ons forum.
Is dit je enige ligfiets/vm? Of heb je nog meer moois in bezit?
Dank je wel! Ik heb ook nog een Ice trike met ondersteuning. Maar in het verleden heb ik nog 10 jaar met velomobielen gereden.
Berichten: 29
Topics: 4
Lid sinds: Dec 2023
Bedankt: 45
53 x bedankt in 32 berichten
Berichten: 29
Topics: 4
Lid sinds: Dec 2023
Bedankt: 45
53 x bedankt in 32 berichten
Begintopic aangepast met recente informatie.
Berichten: 29
Topics: 4
Lid sinds: Dec 2023
Bedankt: 45
53 x bedankt in 32 berichten
Berichten: 7.444
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3515
10915 x bedankt in 5192 berichten
Gefeliciteerd. Ik zie in de titel opeens 'verkocht' staan.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Berichten: 29
Topics: 4
Lid sinds: Dec 2023
Bedankt: 45
53 x bedankt in 32 berichten
17-Sep-2024, 11:11 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-Sep-2024, 11:12 AM door Rikkie.)
Dank je wel! Het is een dubbel gevoel maar ik ben tevreden dat hij nu bij iemand is die er blij mee is.
Berichten: 227
Topics: 4
Lid sinds: Oct 2023
Bedankt: 3
609 x bedankt in 226 berichten
Ik herken het dubbele gevoel  Er zijn thuis verbouwingen aan de gang, en ergens deed het soms wel een beetje pijn om de oude keuken en badkamer te slopen omdat de staat ervan nog redelijk OK was (toch was de keuken al 45 jaar oud, badkamer wellicht ook al 35-40 jaar). Er komt wel iets mooi, nieuw voor in de plaats dat ook gebruiksvriendelijker zou moeten zijn als we ouder worden (een badkuip als douchebak is niet zo handig eens je niet zo goed meer te been bent).
Belangrijkste is dat ie nu weer meer gebruikt wordt (hopelijk), en je hebt nu thuis weer meer plaats
Berichten: 7.126
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15391
12136 x bedankt in 5708 berichten
Is ie nu bij iemand in de regio Rotterdam/Den Haag? Er is hier kortgeleden een blauw/witte DF gespot, dat is deze toch ook?
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 29
Topics: 4
Lid sinds: Dec 2023
Bedankt: 45
53 x bedankt in 32 berichten
(17-Sep-2024, 08:36 PM)365cycle schreef: Is ie nu bij iemand in de regio Rotterdam/Den Haag? Er is hier kortgeleden een blauw/witte DF gespot, dat is deze toch ook? Yep, dat zou 'm inderdaad wel eens kunnen zijn.
Berichten: 2.820
Topics: 29
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 42
4359 x bedankt in 2397 berichten
(17-Sep-2024, 08:36 PM)365cycle schreef: Is ie nu bij iemand in de regio Rotterdam/Den Haag? Er is hier kortgeleden een blauw/witte DF gespot, dat is deze toch ook?
Tamtam gaat snel. Benieuwd wanneer ik m ga spotten gezien de genoemde regio Rotterdam-Den Haag.
En wanneer ik gespot ga worden, want zelfde regio
Berichten: 761
Topics: 1
Lid sinds: Jun 2022
Bedankt: 385
2568 x bedankt in 764 berichten
Vanmorgen weer gespot!
Vorige keer lag ik in de QV-limo, vanmorgen in de SnoekL
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Moordenaar op een ligfiets?
|
| Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
|
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM |
|
Medeliggers onderweg
|
| Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM |
|
Moordenaar op een ligfiets?
|
| Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM |
|
Kilometer topic
|
| Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM |
|
Milan 4.2
|
| Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM |
|